کد خبر: ۲۳۵۵۷۲
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۸:۲۲

افراطیون تلاش می‌کنند نگذارند دولت به وعده‌‌هایش عمل کند

یک عضو مجمع زنان اصلاح‌طلب با بیان اینکه "اتفاقات سیاسی که در سال 92 رخ داد موجب ایجاد موجی از امید و افزایش اعتماد در جامعه شد"، گفت: امیدوارم این فضا با درایت متولیان کشور در سال 93 هرچه بیشتر ادامه پیدا کند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: آذر منصوری در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه "اتفاقات سال 92 موجب ایجاد تغییرات جدی‌ در عرصه سیاست کشور شد"، افزود: در این سال شاهد اجماع بی‌سابقه اصلاح‌طلبان در یکی از مهمترین بزنگاه‌های تاریخی کشور بودیم. آنها با آگاهی‌بخشی در جامعه و اتخاذ استراتژی و راهکار مناسب توانستند اثر جدی در فضای سیاسی کشور ایجاد کنند و از سوی دیگر در همین عرصه شاهد حضور به موقع مردم در انتخابات بودیم که موجب اتخاذ رویکردهای جدید در کشور از سوی مسئولان، همزمان با خلق حماسه سیاسی شد.

وی با بیان اینکه "انتخابات 24 خرداد و نتیجه حاصل از آن که با حضور بهنگام و واقع‌بینانه اصلاح‌طلبان در عرصه سیاسی کشور همراه بود، منجر به ایجاد حماسه سیاسی در کشور شد"، اظهار کرد: مردم در این انتخابات به نوعی ثابت کردند که هر نوع اصلاح و تغییری باید به دست خود آنها اتفاق بیفتد، نه با دخالت بیگانگان.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با مثبت ارزیابی کردن عمکرد کنشگران سیاسی و مردم در عرصه انتخابات اخیر ریاست جمهوری، گفت: رهبری انقلاب نیز از همه گروه‌های مدافع منافع ملی برای شرکت در انتخابات دعوت کردند و آراء مردم را حق‌الناس خواندند و این‌ها همه دست به دست هم داد که حماسه‌ای باشکوه در انتخابات ریاست جمهوری رخ دهد.

منصوری با بیان اینکه "رویکردی که در هشت سال گذشته در کشور اتخاذ شده بود، موجب شد کشور در سراشیبی قرار بگیرد"، افزود: با اتفاقاتی که در سال 92 رخ داد، موجی از آگاهی و امید در جامعه ایجاد شد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه "باید کنشگران سیاسی کشور از جمله اصلاح‌طلبان با اتخاذ راهکارهای مناسب و واقع‌بینانه تلاش کنند فضا را حفظ کنند"، به تحولات ایجاد شده در عرصه‌های مختلف از جمله سیاست خارجی اشاره کرد و ادامه داد: با روی کار آمدن دولت جدید در عرصه سیاست خارجی موج بی‌اعتمادی که علیه ایران دامن زده می‌شد، خاتمه پیدا کرد و توافق‌نامه ژنو نقطه عطفی برای پایان دادن به این بی‌اعتمادی‌ها بود.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد که در سال 93 با تداوم اتخاذ سیاست‌های راهگشا در عرصه داخلی کشور، شاهد باز شدن هرچه بیشتر فضای سیاسی و بهبود فضای اقتصادی باشیم.

منصوری به شرایط کشور در ابتدای کار دولت یازدهم اشاره کرد و گفت: در زمانی که آقای روحانی مسئولیت را بر عهده گرفت، دولت با موجی از بدهی‌ها روبرو بود و در عرصه اقتصادی شاهد بهم ریختگی و نابسامانی در تصمیم‌گیری‌ها بودیم و رانت‌خواری در رده‌های مختلف در دوره دولت قبل بوجود آمده بود و این‌ها همه موجب شد که کار برای دولت آقای روحانی مشکل‌تر و سخت‌تر شود.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در پایان اظهار کرد: افراطیون در داخل کشور نیز نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرند که نگذارند دولت به وعده‌های خود عمل کند و در نتیجه فضای ناامیدی در کشور ایجاد شود و بین بدنه اجتماعی دولت و خود دولت فاصله ایجاد شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین