کد خبر: ۲۳۵۶۷۶
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۵

هشدار وقوع سیل در برخی از استان‌ها

- مدیر مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر نسبت به وقوع سیل و آب گرفتگی در برخی از استان های کشور هشدار داد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتابمرتضی مرادی پورˈ روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با اعلام این مطلب افزود: طبق اطلاعات ارزیابی شده دریافتی از سازمان هواشناسی کشور وقوع سیل و آب گرفتگی در استان های هرمزگان، خراسان جنوبی و رضوی، شرق یزد و جنوب سیستان و بلوچستان وجود دارد، از این رو امدادگران با دسترسی به تجهیزات لازم در این استان ها به حالت آماده باش کامل امدادی درآمده اند.

این مقام مسوول در سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با هشدار زودهنگام به مردم این استان ها گفت: با وجود تدابیر لازم برای مواجهه با حوادث احتمالی در اثر وقوع سیل و آب گرفتگی به مردم توصیه می شود تا از قرار گرفتن در مسیر رودخانه ها و اماکنی که احتمال وقوع سیلاب در آنها وجود دارد، خودداری کنند.

وی از هموطنان ساکن در استان های یادشده خواست در صورت قرار گرفتن در وضعیت های اضطراری عمومی و پیچیده انواع حوادث و سوانح طبیعی، غیرطبیعی و انسان ساخت با حفظ کامل خونسردی با شماره 112 مرکز پاسخگویی اضطراری سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین