کد خبر: ۲۴۲۳۴۱
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۶
کشتی‌آرای:

نرخ‌های امروز طلا و سکه رسمی نیست

همزمان با افزایش قیمت طلا و سکه در بازار داخلی رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر قیمت‌های امروز را رسمی ندانست و گفت: وقتی بازار تعطیل است قیمت بیرون نمی‌آید و قیمت‌های اعلامی رسمی نیست.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمد کشتی آرای در ارتباط با چرایی افزایش قیمت طلا و سکه طی روزهای اخیر، اظهار داشت: امروز شنبه 13 اردیبهشت ماه بازار طلا در سبزه میدان بخاطر شهادت امام هادی (ع) تعطیل است و در تعطیلی بازار قیمتی برای طلا و سکه بیرون نمی‌آید.

وی قیمت‌های اعلامی برای طلا و سکه در روزجاری را غیر رسمی دانست و گفت: معمولاً قیمت طلا و سکه در بازار تعطیل "رسمی" نیست و ملاک قرار نمی گیرد.

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر در همین ارتباط به بیان توضیحاتی درباره علت گرانی طلا و سکه طی روز های اخیر پرداخت و تصریح کرد: روز پنج شنبه هفته گذشته قیمت جهانی طلا 1279 دلار بود و این نرخ تا صبح جمعه هم ادامه داشت اما از عصر جمعه بخاطر بحران اکراین نرخ جهانی طلا 24 دلار افزایش یافت و به 1301 دلا رسید.

کشتی آرای گرانی قیمت طلا و سکه را بی ارتباط با افزایش نرخ دلار در بازار آزاد دانست و گفت: افزایش بهای جهانی طلا مهمترین عامل در گرانی قیمت طلا و سکه طی روزهای اخیر است.

طی روزهای اخیر نوسانات در بازار ارز تشدید شده و در آخرین قیمت‌ها هم اکنون دلار در بازار آزاد و خیابان فردوسی 3هزار و 330 تومان، یورو 4هزار و 615 تومان، پوند انگلیس 5 هزار و 590 تومان، درهم امارات متحده عربی 909 تومان و یوان چین 547  تومان قیمت خورده و فروخته می‌شود.

هم اکنون در بازار قیمت هر قطعه سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید یک میلیون و 26 هزار تومان، سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم یک میلیون و 25 هزار تومان، نیم‌سکه بهار آزادی 533 هزار تومان،‌ ربع‌سکه بهار آزادی 324 هزار تومان و سکه یک‌گرمی 214 هزار تومان قیمت گذاری و به متقاضیان فروخته می‌شود.

به گزارش تسنیم، امروز (شنبه 13 اردیبهشت ماه) قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی 1301.6 دلار و هر گرم طلای 18عیار در بازار داخلی 104 هزار و 900 تومان تعیین شده مورد مبادله قرار می‌گیرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین