کد خبر: ۲۴۲۴۶۱
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۱

ضرب و شتم همسر، قتل هولناکي را رقم زد

برادري که شوهر خواهرش را به دليل خشونت به قتل رسانده بود، با هوشياري پليس شناسايي و دستگير شد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش مردم سالاری، دهم اردبيهشت ماه امسال يک مورد آتش سوزي يک دستگاه خودروي پرايد به پليس آگاهي اراک اعلام شد.

به دنبال اين موضوع سريعا کارآگاهان به محل اعزام و در بررسي از خودرو يک جسد مذکر و کاملا سوخته شده کشف کردند.

در تحقيقات اوليه مشخص شد خودرو متعلق به مقتول بوده، لذا کارآگاهان در گام نخست تحقيقات را از خانواده مقتول آغاز کردند و متوجه شدند که مقتول با همسرش دچار اختلاف شديد مي‌باشد و همسرش هم اکنون در خانه پدرش زندگي مي‌کند.

در ادامه، تحقيقات کارآگاهان بر روي اعضاي خانواده همسر مقتول متمرکز شد و ماموران با هوشياري متوجه تناقض گويي‌هاي برادر همسر مقتول به نام نادر شدند.

نادر در پايگاه پليس آگاهي زماني که با اسناد معتبر پليس روبرو شد لب به سخن گشود و به قتل هولناک شوهر خواهرش اعتراف کرد.

وي درباره جزئيات اين حادثه گفت: شب قبل از حادثه مقتول با خواهرم دچار درگيري شدند و مقتول به شدت خواهرم را مورد ضرب و شتم قرار داد که به همين دليل من خواهرم را به خانه خودمان آوردم و اين باعث شد تا مقتول با من تماس بگيرد و حرف‌هاي ناسزا بزند. من نيز که از اين کار او بسيار عصباني بودم. با مقتول در جايي خلوت قرار گذاشتم و او را در خودرويش با ضربات متعدد چاقو به قتل رساندم و سپس او و خودرويش را به آتش کشيدم.

مرکز اطلاع رساني معاونت اجتماعي آگاهي ناجا با تائيد اين خبر گفت: متهم با تکميل پرونده بنا بر دستور قضايي روانه زندان شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین