کد خبر: ۲۴۲۵۲۲
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۲

نماینده مجلس: تیم مذاکره‌کننده بسیار قوی عمل می‌کند

نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تیم مذاکره کننده ایران تاکنون بسیار قوی عمل کرده است، گفت: منتقدان باید به مذاکرات نگاه برد – برد داشته باشند و نگاه برد – باخت پرهیز کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: «جواد هروی» امروز (یکشنبه) در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: برخی گروه ها با ایجاد مانع در برابر دستگاه دیپلماسی ، سوالاتی را مطرح می کنند که در بسیاری از موارد ، حاشیه ای و نادرست است. 

وی افزود: اعتقاد دارم اصل قضیه فراتر از اینها است و ما در دولت تدبیر و امید توانسته ایم یک موضوع خشکیده را به حرکت درآوریم. 

هروی با اشاره به اینکه دیپلماسی در دولت قبلی درهایش بسته شده بود گفت: ما پیش از این، به دلیل بسته بودن درهای دیپلماسی خسارت ها و زیان های زیادی دیدیم ولی امروز با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید درهای دیپلماسی ما به روی دنیا گشوده شده است. 

این نماینده مجلس اظهار داشت: حال که ما به این سمت حرکت کرده ایم باید تبعات بازتاب ها و انعکاس های این موضوع را بپذیریم.

وی با یادآوری اینکه تیم مذاکره کننده ایران تاکنون بسیار قوی عمل کرده است، گفت: آقای ظریف فردی خبره است که دنیا را می شناسد.

وی افزود: این درست نیست که ما یکطرفه به قاضی برویم و بگوییم هرچه ما می گوییم غربی ها باید بگویند چشم ؛ این یک تصور کودکانه است و این موضوع هم درست نیست که هرچه آنان می گویند، ما بپذیریم. 

وی خاطرنشان کرد: باید نشست ها و مذاکرات مختلفی انجام شود تا به نتیجه کافی برسد. ما باید به موضوع هسته ای نگاه برد – برد داشته باشیم و از نگاه برد – باخت جلوگیری کنیم زیرا این نگاه، مسیر دستیابی به راه حلی مناسب را می بندد. 

هروی افزود: رفتن به سوی درهای باز بسادگی امکان پذیر نیست و ما باید تبعات آن را بپذیریم؛ اگر ارتباطات خوب قوت بگیرد شاهد ثمره شیرین روابط خارجی خواهیم بود. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین