کد خبر: ۲۴۲۵۶۸
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۹

کوثری: شهادت دانایی‌فر را بعید می‌دانیم

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به ربوده شدن «حامد صداقتی» قهرمان شمشیر بازی کشورمان اشاره کرد و گفت: این افراد به احتمال زیاد اشرار بوده اند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایرنا، اسماعیل کوثری با تایید ربوده شدن قهرمان شمشیر بازی کشور و همراهانش افزود: در این حادثه یک نفر از این همراهان کشته شد.

وی اضافه کرد: عاملان حادثه احتمالا از اشرار هستند ؛ البته بررسی ها همچنان از سوی مسوولان ذیربط ادامه دارد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به منطقه ای که در آن این حادثه به وقوع پیوسته اشاره کرد و گفت: آن منطقه تا حدودی به صورتی است که همه باید مواظبت کنند تا چنین اتفاقاتی شکل نگیرد.

این نظرات کوثری در حالی بیان می شود که حسینعلی امیری قائم مقام وزیر کشور درباره این حادثه گفت: شواهد و قرائن نشان می دهد که این حادثه و گروگان گیری، یک تسویه حساب شخصی بوده است.

عضو شورای تامین استان سیستان و بلوچستان جمعه گذشته اعلام کرد: سه جوان اهل تهران که با یک دستگاه خودرو پژو پارس از چابهار عازم زاهدان بودند مقارن ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه شامگاه چهارشنبه در حوالی شهرستان مرزی خاش بر اثر تیراندازی افراد نامشخص متوقف شدند که در این حادثه یکی از سرنشینان خودرو کشته و از سرنوشت دو نفر دیگر اطلاعی در دست نیست

وی افزود: این دو نفر به نام های«حامد صداقتی» قهرمان شمشیر بازی ایران و «مهدی حسینی» وکیل شاغل در تهران به احتمال زیاد ربوده شده اند.

این منبع آگاه انگیزه ربایندگان را نامشخص عنوان کرده بود .

وی از بررسی کارآگاهان انتظامی و تحقیقات گسترده آنان به منظور اطلاع از سرنوشت افراد ربوده شده خبر داد و جزییات بیشتر این حادثه را منوط به تحقیقات بیشتر نیروهای انتظامی و امنیتی دانست .

«محمد اکبر چاکرزهی» فرماندار شهرستان خاش نیز گفت: هنوز بطور کامل مشخصات افراد رباینده معلوم نشده و تحقیقات برای شناسایی مسببان حادثه ادامه دارد.

شهرستان خاش در فاصله ۱۸۵ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان قرار دارد و با کشور پاکستان هم مرز است

**پیگیری ها برای وضعیت دانایی فر همچنان ادامه دارد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره آخرین وضعیت «جمشید دانایی فر» پنجمین مرزبان ربوده شده کشورمان که هنوز وضعیتی نامشخص دارد، گفت: پیگیری و بررسی ها از سوی مسوولان ذیربط همچنان ادامه دارد.

کوثری درباره اینکه آیا خبری از شهادت دانایی فر بدست آمده یا خیر نیز افزود: هنوز چیزی در این باره مشخص نیست اما شهادت وی را بعید می دانیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین