کد خبر: ۲۶۰۱۶۶
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۱

استقلال با درخشش دروازه‌بان و مهاجمانش باز هم برد

دیدار تیم‌های نفت مسجد سلیمان و استقلال از ساعت 18:50 در ورزشگاه شهید بهنام محمدی و در حضور حدود هفت هزار تماشاگر برگزار شد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش فارس،دیدار تیم‌های نفت مسجد سلیمان و استقلال از ساعت 18:50 در ورزشگاه شهید بهنام محمدی و در حضور حدود هفت هزار تماشاگر برگزار شد.

قضاوت این بازی بر عهده شاهین حاج بابایی است.وی به محمود تیغ نورد،کیومرث چراغی از نفت تهران و میلاد فخرالدینی از استقلال کارت زرد نشان داد.

در این نیمه استقلال بازی را در اختیار داشت ولی موقعیت چندانی روی دروازه حریف خلق نکرد و تنها مالکیت در اختیار استقلال بود. در حالی که بازی در دقایق پایانی نیمه اول بود محمد قاضی از گوشه محوطه جریمه با ضربه ای روی پا دروازه حریف را باز کرد تا آبی‌پوشان با پیروزی به رختکن بروند.

در ابتدای نیمه دوم نفت بازی را در دست گرفت و در دقیقه 49 تا آستانه باز کردن دروازه استقلال پیش رفت اما ضربه درویشی از کنار دروزاه به بیرون رفت.

چند دقیقه بعد سجاد شهباززاده نیز موقعیت خوبی داشت که رضا حیدری دروازه نفت را نجات داد.

دردقیقه 57 نفت مسجد سلیمان بازیکن نفت مسجد سلیمان دروزاه استقلال را باز کردند اما داور این توپ را آفساید اعلام کرد. در این لحظات قلعه‌نویی از عملکرد بازی تیمش راضی نبود و به بازیکنانش تذکر می‌داد.

نفت در ادامه بازی چند ضربه ایستگاهی هم به دست آورد که ضربه میلاد شیخ سلیمانی از تمامی ضربات خطرناکتر بود اما ثمری نداشت.

 در نهایت حملات نفت ادامه داشت تا اینکه روی خطای خرسند نیا داور یک پنالتی به سود نفت اعلام کرد.میلاد زنیدپور پشت ضربه ایستاد ولی ضربه او را فروزان دفع کرد تا شاگردان باقری‌نیا در گلزنی ناکام بمانند.

 بعد ازاین اتفاق نفت باز هم حمله کرد اما باز هم به گل نرسید تا شاگردان باقری نیا با وجود برتری کامل در نیمه دوم نتوانند به گل برسند.در همین حملات بود که سجاد شهباززاده روی حرکت برهانی گل دوم استقلال را زد تا آب سردی بر پیکر نفت ریخته باشد.

استقلال با این برد 18 امتیازی شد و در صدر جدول باقی ماند و نفت نیز با 3 امتیاز همچنان قعر نشین ماند.

ترکیب نفت مسجد سلیمان:

رضا حیدری، کیومرث چراغی، سعید سالار‌زاده، میلاد شیخ سلیمانی، جلال عبدی، حمید بوحمدان، محمود تیغ‌نورد، میلاد زنید‌پور(83 احسان عبدی)، میلاد جعفری، میلاد سلیمان‌ فلاح(72 عباس عسگری) و رضا درویشی

سرمربی: عبدالمجید باقری‌نیا

ترکیب استقلال:

محسن فروزان، محمدرضا خرسندنیا، هاشم بیک زاده، میلاد فخرالدینی(60 مهدی کریمیان)، پژمان نوری، آندرانیک تیموریان، امید ابراهیمی، جاسم کرار(74 علیرضا رمضانی)، آرش برهانی( ۹۰+ ۲ طاهونی)، محمد قاضی، سجاد شهباززاده

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930613000889#sthash.J6U9vRFK.dpuf

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین