کد خبر: ۲۷۱۱۸۶
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۰

وزیر کشور: مسئولان پی‌گیر موضوع اسیدپاشی هستند

ما در اصفهان کارگروهی را تشکیل داده‌ایم که از نیروی انتظامی، وزارت اطلاعات، بسیج و دادستانی تشکیل شده است و مرتباً موضوع را در ذیل شورای تأمین استان روزانه پیگیری می‌کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: وزیر کشور می‌گوید که دستگاه‌ها مختلف از جمله وزارت کشور پی‌گیر موضوع اسیدپاشی هستند و حتما در این زمینه به مردم پاسخ مناسبی ارایه خواهند داد.

 عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در حاشیه برنامه اجلاس توانمندی شورای فرهنگ عمومی درباره موضوع اسیدپاشی‌های اخیر اظهار کرد: این مسئله مهمی است و رییس‌جمهور هم در این زمینه دستورات صریحی داد. من درباره این موضوع دو مرتبه در هیأت دولت گزارش دادم.

وی افزود: رییس قوه قضاییه هم در این زمینه به من تأکید کرد‌ه‌ و معاون اول خود را فرستاده است. رییس‌ مجلس و همه و همه در این مورد دستورات و دستورالعمل‌های لازم را داد‌ه‌اند. ما در اصفهان کارگروهی را تشکیل داده‌ایم که از نیروی انتظامی، وزارت اطلاعات، بسیج و دادستانی تشکیل شده است و مرتباً موضوع را در ذیل شورای تأمین استان روزانه پیگیری می‌کنند.

وزیر کشور ادامه داد: دامنه رسیدگی و تحقیقات در این زمینه بسیار وسیع است و فقط محدود به استان‌ها نیست. در کل کشور به افرادی مظنون هستیم که درباره آن‌ها تحقیق می‌کنیم. در وزارت کشور معاونت امنیتی من در این زمینه جلسه دارد و از استان‌ مدارک، اسناد و آخرین اقدامات را برای او می‌فرستند تا در این جلسه تحلیل شود. به هر حال ما پیگیر هستیم. امیدوارم با دستگیری فرد مظنون به مردم پاسخ مناسبی دهیم. مردم باید اعتماد داشته باشند که دستگاه‌ها پیگیر ماجرا هستند. اسیدپاشی ماجرایی بود که مردم و مسئولان از آن ناراحت شدند و از این اقدام وحشتناک هرانسانی ناراحت می‌شود. ما پی‌گیری این ماجرا هستیم وحتماً باید به مردم پاسخ مناسبی دهیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین