کد خبر: ۲۷۱۲۹۱
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۷

حکیمی‌پور: رسانه‌ها واسطی میان مردم و مسئولین هستند

دبیرکل حزب اراده ملت ایران (حاما) تصریح کرد: رسانه‌ها می‌توانند به عنوان یک واسط میان مردم و مسئولین در انتقال مطالب و در عصر انفجار اطلاعاتی نقش بی‌بدیلی داشته باشند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: احمد حکیمی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این‌که رسانه‌ها رکن چهارم دموکراسی در کشور محسوب می‌شوند به نقش رسانه‌ها در توسعه سیاسی کشور اشاره و اظهار کرد: رسانه‌ها می‌توانند به عنوان یک واسط میان مردم و مسئولین در انتقال مطالب و در عصر انفجار اطلاعاتی نقش بی‌بدیلی داشته باشند.

وی اضافه کرد: رسانه‌ها می‌توانند به عنوان یک مجرای انتقال مطالب حقیقی به مردم و محلی برای پیگیری مطالبات در جهت تأمین منافع ملی و پشتیبانی از مسئولین نقش بسیار تعیین کننده‌ای داشته باشند.

دبیرکل حزب اراده ملت ایران (حاما) در پاسخ به پرسشی مبنی بر این‌که اگر مدیریت رسانه‌ای را عهده‌دار بودید به بیان چه مسائلی می‌پرداختید، گفت: چنان‌چه من در فضای رسانه‌ای امروز مدیریت رسانه‌ای را عهده‌دار بودم، قطعا" به بحث مبارزه با فساد و مقابله با کسانی که تضییع حقوق بیت‌المال می‌کنند، می‌پرداختم. من قطعا" این پیگیری‌های خود را صرفا" به صورت ژورنالیستی پیگیری نمی‌کنم و طی فرآیندی که معطوف به نتیجه باشد عمل می‌کنم و نتایج را به مقامات و مسئولین مربوطه ارائه می‌دهم تا آنها بتوانند با ریشه‌های فساد مبارزه کنند.

حکیمی‌پور در پایان با ارزیابی از عملکرد خبرگزاری ایسنا، اظهار کرد: ایسنا را به عنوان یک خبرگزاری فعال و همیشه حاضر در رویدادهای کشور می‌شناسم و امیدوارم که بتواند در آینده نیز مسیر رو به جلوی خود را ادامه بدهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین