کد خبر: ۲۸۰۹۲۴
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۳

کی روش: اگربگویم مقابل عراق چه شده مادام العمر محروم می شوم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، گفت: اگر در خصوص بازی با عراق و اتفاقات این دیدار اظهار نظر کنم مادام العمر محروم می شوم.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: کارلوس کی روش پس ازشکست تیم ملی کشورمان مقابل عراق در نشست خبری، گفت : نمی خواهم در خصوص شکست مقابل عراق صحبت کنم، زیرا در صورت انجام کار باید به 34 سال مربیگری خود پایان دهم و این کار منصفانه نیست.

وی ادامه داد: اگر در بازی نخست مقابل بحرین در خصوص داوری صحبت کردم قصدم بی احترامی به داور نبود و خواهان حفظ سلامتی بازیکنان خود شدم. زمانی که دروازه بان عراق پولادی را هول می دهد چه کسی باید به اعتقاد شما کارت بگیرد؟

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، گفت: بیش از این صحبت نمی کنم چون محروم خواهم شد. به بازیکنان دو تیم تبریک می گویم و هردو تیم تلاش خوبی داشتند.

وی تصریح کرد: نمی توانم در حال حاضر حس خود را بیان کنم و فکر می کنم همه شما می دانید امسال چه اتفاقاتی رخ داده است.

کی روش اظهارکرد: از مردم ایران می‌خواهم که اتفاقات امروز را بررسی کنند تا مشخص شود چه اتفاقاتی در این مسابقه رخ داد.

وی ادامه داد: اگر بخواهم بگویم که در بازی امروز چه اتفاقی رخ داده مانند بازی با بحرین بازهم با من برخورد خواهد شد اما مطمئن باشید اگر از اتفاقات بازی امروز صحبت کنم مرا مادام العمر محروم می کنند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، گفت: قلب ما در این دیدار شکسته و پر از دید است. همه شما اتفاقات داوری در دیدار با آرژانتین را دیدید که با ناداوری به مرحله بعد صعود نکردیم.

وی تاکید کرد: بازیکنان ایران روحیه جنگندگی دارد و آنها تا آخر عمرم در قلب من خواهند ماند. 

کی روش در مورد آینده کاری اش، گفت: واقعا نمی دانم زیرا برخی اوقات در مربیگری به جایی می رسی که نمی دانی باید شغل خود را تغییر دهید یا خیر.

کی روش ادامه داد: بازهم از اینکه بگویم چگونه چنین داوری را انتخاب کردند خسته نمی شوم و حتی اگر لازم باشد در چمن ورزشگاه زانو می زنم و از کنفدراسیون فوتبال آسیا سئوال کنم که این چه انتخابی بود و واقعا می خواهم بدانم آیا ویلیامز امشب راحت خواهد خوابید؟ این سئوال را در کمال احترام می پرسم.

وی افزود: نمی توانم بیش از این درباره حذف ایران صحبت کنم زیرا ممکن مجبور شوم شغل خود را کنار بگذارم. هنوز جوان هستم و می خواهم به کار مربیگری ادامه دهم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین