کد خبر: ۳۰۳۳۲۷
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۸

نژادفلاح: آرزو داشتم پرسپولیس را قهرمان کنم اما نشد / رفیق نیمه‌راه برانکو شدم

قائم‌مقام سابق باشگاه پرسپولیس می‌گوید آرزو داشته پرسپولیس را قهرمان لیگ برتر کند.
آفتاب‌‌نیوز :
محمدحسین نژاد فلاح در گفت‌وگو با ایسنا درباره جدایی‌اش از باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: در هر صورت هیات‌مدیره باید ترمیم می‌شد و وقتی این اتفاق رخ داد آنها حق داشتند که فرد جدیدی را برای اداره باشگاه انتخاب کنند. در نهایت وقتی آقای طاهری به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب شدند، من دیگر صلاح ندانستم که بمانم. افرادی که به عنوان عضو هیات‌مدیره انتخاب شدند از تجربیات خوبی برخوردارند. جعفر کاشانی، علی‌اکبر طاهری و دکتر زادمهر پیش از این عضو هیات‌مدیره بوده‌اند و تیم را به خوبی می‌شناسند. حسین عبدی هم در فصل گذشته با پرسپولیس کار کرده و شناخت خوبی از تیم دارد. آقای گرشاسبی هم مدیرکل اداره کل ورزش و جوانان استان تهران هستند و می‌توانند کمک‌های خوبی به باشگاه کنند.

وی افزود: تغییر باید صورت می‌گرفت اما من اعتقاد دارم تغییرات مستمر در مدیریت خوب نیست. عدم ثبات مدیریت به سازمان یک باشگاه آسیب می‌زند. در هر صورت من برای هیات‌مدیره جدید آرزوی موفقیت می‌کنم.

او در ادامه به دوران حضورش در پرسپولیس اشاره کرد و گفت: من برای موفقیت پرسپولیس تلاش‌های زیادی کردم. آرزو داشتم پرسپولیس را قهرمان کنم تا هواداران طعم واقعی قهرمانی را بچشند اما اتفاقاتی رخ داد که نتوانستم به این آرزو برسم. حتی من در این راه برانکو که یک مربی بزرگ است را به ایران آوردم و سعی داشتم با آوردن بازیکنان بزرگ به تیم، پرسپولیس واقعی را برای قهرمانی ببندم. حتی با سیدجلال حسینی هم توافق کردم که به پرسپولیس بیاید. با این حال قسمت نشد بمانم و پرسپولیس را قهرمان کنم. امیدوارم بر خلاف اتفاقاتی که در فصل گذشته رخ داد، در فصل آینده پرسپولیس روزهای آرامی را پشت سر بگذارد و تیم نتایج خوبی کسب کند. من به هیات‌مدیره توصیه کردم برانکو را نگه دارد زیرا او مربی خوب و بادانشی است و با پرسپولیس نیز قرارداد دارد.

نژادفلاح در پاسخ به این سوال که «شما بابت جدایی‌تان از باشگاه پرسپولیس از وزارت ورزش و شخص سجادی گله‌مند نیستید؟»، گفت: من آمده بودم تا بعد از مدت‌ها رویای هواداران را تحقق ببخشم. درست است که برخی رفتارها خوب نیست اما مهم این است که من شخصا با دیگران خوب رفتار کنم. زمانی که در جلسه هیات‌مدیره حاضر شدم، دکتر سجادی به من گفتند که برو و با قدرت به کارت ادامه بده. من هم دقایقی بعد جلسه را ترک کردم زیرا از نظر اخلاقی درست نبود که در جلسه باشم. می‌خواستم اعضای جدید هیات‌مدیره بدون حضور من در آرامش کامل تصمیم‌گیری کنند. به همین دلیل جلسه را ترک کردم و به باشگاه رفتم و کارم را با قدرت ادامه دادم. در آن لحظه از طریق تلفن با چند بازیکن هم تماس گرفتم و شخصا آنها را برای حضور در تمرین روز شنبه دعوت کردم اما در ادامه آقای طاهری با دفتر من تماس گرفت و گفت اگر در باشگاه هستی بمان تا ما بیاییم. وقتی هم به باشگاه رفتم به من گفتند که طاهری سرپرست باشگاه شده پس بنابراین دیگر صلاح ندیدم که در پرسپولیس بمانم.

او در ادامه در پاسخ به این سوال که «در دوران مدیریتی شما بدهی به باشگاه تحمیل شد یا خیر؟»، گفت: یکی از افتخارات من این است که در دوران مدیریت من در باشگاه پرسپولیس هیچ‌گونه بدهی مالی بر جای نماند. یعنی من به غیر از قرارداد برانکو ایوانکوویچ هیچ‌گونه بار مالی را به باشگاه تحمیل نکردم. در فصل نقل و انتقالات هم با چند بازیکن برای حضور در پرسپولیس توافق کردم اما هیچ قراردادی میان ما امضا نشد. البته باید نکته‌ای را متذکر شوم و آن این است که تغییر مدیریت در باشگاه پرسپولیس در مقطع زمانی خوبی رخ داد زیرا در حال حاضر که هیات‌مدیره جدید آمده‌ فصل نقل و انتقالات است و آنها می‌توانند تیم را خودشان ببندند و برای حضور در لیگ آماده کنند.

او در ادامه اضافه کرد: معتقدم در دوران مدیریتی من آرامش نسبی در باشگاه پرسپولیس ایجاد شد. من با تمام وجود سعی داشتم پرسپولیس را از انتهای جدول بالا بکشم. زمانی که من به پرسپولیس آمدم این تیم فقط سه امتیاز با انتهای جدول فاصله داشت و همه هواداران نگران سقوط تیم به لیگ یک بودند اما با تلاش‌هایی که انجام دادیم تیم را از انتهای جدول بالا آوردیم و همین طور در لیگ قهرمانان آسیا هم نتایج به مراتب خوبی گرفتیم. باید یادآور شوم در روزهایی که پرسپولیس قرار بود در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند خیلی‌ها فکر می‌کردند که در آسیا زنگ تفریح حریفانش می‌شود اما همگان دیدند که این‌گونه نشد و وقتی پرسپولیس در آزادی مقابل حریفان به میدان می‌رفت ورزشگاه آزادی پر از تماشاگر می‌شد.

نژادفلاح درباره برانکو هم گفت: زمانی که او را به ایران آوردم با هم قول و قرار گذاشتیم که پرسپولیس را به قهرمانی برسانیم. از برانکو عذرخواهی می‌کنم که رفیق نیمه‌راه شدم و نتوانستم در کنارش بمانم. او باید بداند رفتن من دست خودم نبود.

قائم‌مقام سابق باشگاه پرسپولیس در پایان با تشکر از اسپانسرهای باشگاه در مدت حضورش، خاطرنشان کرد: در این مدت تنها درآمدهای باشگاه را به حساب بازیکنان واریز کردم و فکر می‌کنم حدود 70 درصد از قرارداد بازیکنان را پرداخت کرده‌ام. در نهایت برای هیات‌مدیره جدید و باشگاه پرسپولیس آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم پرسپولیس فصل آینده بهترین نتایج را کسب کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین