کد خبر: ۳۰۳۳۴۰
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲

برانکو: باشگاه باید پول کاری که می‌کنیم را بدهد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید که حرفه‌ای است و بابت کاری که انجام داده باید طبق قرارداد دستمزد دریافت کند.
آفتاب‌‌نیوز :
برانکو ایوانکوویچ پس از ورود به تهران در جمع خبرنگاران تصریح کرد: هم من و هم دستیارانم مربی حرفه‌ای هستیم. کاملا طبیعی است که برای کاری که انجام می‌دهیم به میزان مناسب و طبق قرارداد مطالباتمان را دریافت کنیم اما وقتی نام ایران مطرح می‌شود، بحث احساسات قوت می‌گیرد. در کل خوشحالم که دوباره به ایران آمدم. معتقدم برای کاری که انجام می‌شود، باید هزینه پرداخت کرد.

به گزارش ایسنا، وی درباره تغییراتی که در کادر مدیریت باشگاه رخ داده است نیز گفت: من شنیده‌ام که باشگاه دچار تغیییرات زیادی شده است ولی با وجود همه این تغییرات همه ما صاحب یک هدف هستیم. ما به دنبال تشکیل یک پرسپولیس قوی و قدرتمندیم. نباید فراموش کنیم افرادی که دست به این تغییرات زدند، خیر و صلاح باشگاه را می‌خواهند. البته باید از زحمات آقای نژادفلاح هم تشکر کنیم.

سرمربی تیم پرسپولیس تصریح کرد: باید با سرپرست جدید باشگاه جلسه‌ای برگزار کنم تا در نشست مشترک بتوانیم درباره آینده تصمیم‌گیری کنیم. سه روز قبل، لیست بازیکنان مورد نیاز و همینطور بازیکنانی که تمایل دارم به باشگاه بیایند را به نژادفلاح دادم.

ایوانکوویچ درباره لیست مازاد تیمش هم گفت: هیچ کدام از بازیکنان در لیست مازاد من حضور ندارند زیرا ابتدا باید بازیکن جذب کنیم و بعد درباره لیست خروجی تصمیم بگیریم.

وی تاکید کرد: همزمان با لیست بازیکنان مورد نیازم، لیست دیگری به باشگاه دادم تا در صورتی که باشگاه توانست آنها را جذب کند. آن لیست مورد تمایل ماست اما باید ببینیم باشگاه چقدر بودجه دارد و تا چه اندازه می‌تواند آن لیست را جذب کند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال ایسنا که «با توجه به کنار رفتن نژادفلاح، نگرانی بابت عدم حمایت از سوی مدیریت دارید یا خیر؟»، اظهار کرد: ما همگی می‌دانیم که پرسپولیس چه باشگاهی است. همه از قدرت هواداران این تیم مطلع هستند. کسانی که دست‌اندرکار باشگاه هستند به خوبی می‌دانند که هواداران چه انتظاراتی دارند. باید پرسپولیس را به باشگاهی تبدبل کنند که همیشه برای قهرمانی بجنگد.

وی درباره حضور استیماچ در ایران نیز گفت: او با من به ایران آمده است. او به مدت هفت سال بازیکن سابق من در تیم ملی کرواسی بود. استیماچ سابقه بازیگری خوبی دارد. اگر سرمربی استقلال شود، برای من میدان رقابت خوبی خواهد بود.

برانکو در پایان خاطرنشان کرد: باید ببینیم باشگاه پرسپولیس نسبت به مربیانی که استخدام کرده است، توانایی انجام تعهداتش را دارد یا خیر. اگر باشگاه به دنبال این است که تیم نتایج خوبی بگیرد باید بتواند به تعهدات خود در قبال کادر فنی و بازیکنان عمل کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین