کد خبر: ۳۰۳۵۸۱
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۲

حکیمی‌پور: اصلاح‌طلبان هوشیارند تا در دام‌هایی که برایشان پهن می‌شود، نیفتند

دبیرکل حزب اراده ملت با بیان اینکه سیاست‌های کلان انتخاباتی در سطح ملی تدوین می‌شود، گفت: در رابطه با مصادیق هنوز کاری صورت نگرفته است.
آفتاب‌‌نیوز :
احمد حکیمی‌پور  در خصوص آخرین اقدام اصلاح‌طلبان برای دستیابی به اجماع در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاح‌طلبان در حال دنبال کردن فرآیند وحدت هستند٬ تا به شکل یک‌صدا و با یک لیست واحد در انتخابات حاضر شوند.

عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در پاسخ به این  سوال که ارزیابی‌تان از تلاش برخی‌ رسانه‌ها برای ایجاد اختلاف در میان اصلاح‌طلبان چیست٬ اظهار داشت: عده‌ای می‌خواهند میان اصلاح‌طلبان اختلاف ایجاد کنند و به تفاوت‌های سلائق میان جریان‌های درونی اصلاحات دامن بزنند٬ این در حالی است که هیچ اختلاف عمده‌ای میان اصلاح‌طلبان نیست.

عضو شورای راهبردی اصلاح‌طلبان ادامه داد: همه حرف اصلاح‌طلبان یکی است؛ هدف و جهت‌گیری ما نیز نشان از این دارد که اصلاح‌طلبان به وحدت می‌اندیشند‎؛ چه در سطح ملی و چه در سطح استانی.

حکیمی‌پور در خصوص سازوکارهای دستیابی به وحدت تعیین‌شده در شورای راهبردی تصریح کرد: سازوکارهای اجرایی در خصوص تعیین کاندیداها در این است که خود حوزه‌های انتخابیه تصمیم بگیرند و دخالتی از بالا صورت نگیرد و مجمع‌های استانی اصلاح‌طلبان این کار را انجام دهند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب افزود: قرار است در صورتی که اختلافی میان افراد یا گروه‌های اصلاح‌طلب ایجاد شود، شورای داوری به این موضوع رسیدگی کند.

وی با بیان اینکه سیاست‌های کلان در خصوص حضور در انتخابات در سطح ملی تدوین می‌شود، خاطرنشان کرد: در رابطه با مصادیق هنوز کاری صورت نگرفته و ورود به مصادیق پس از ثبت‌نام صورت می‌گیرد٬ اما بر روی معیارها و شاخص‌های ورود و کاندیداهای اصلاح‌طلب در حال کار شدن است.

دبیرکل حزب اراده ملت ایران اضافه کرد: این شاخص و معیارها پائین به بالاست؛ یعنی همه احزاب و جریان‌های اصلاح‌طلب نظرها و شاخص‌های مدنظرشان را برای جمع‌بندی به ما می‌دهند.

حکیمی‌پور در رابطه با نقش رئیس دولت اصلاحات ابراز داشت: رئیس دولت اصلاحات با همه مجموعه‌های اصلاح‌طلب رابطه فعالانه و تنگاتنگی دارند. ایشان نقش هماهنگ‌ کننده دارند و همه احزاب و جریان‌های اصلاح‌طلب محوریت ایشان را قبول دارند.

به گزارش ایلنا، عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در پایان تاکید کرد: اصلاح‌طلبان هوشیار هستند تا در دام‌هایی که برایشان پهن می‌شود، نیفتند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین