کد خبر: ۳۰۳۸۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۰

ماموران شهرداری کرج مغازه را آتش زدند

وی با انتقاد از مدیریت شهری کرج اظهار داشت: اگر حضور بموقع آتش نشانان در محل نبود احتمال حریق دیگر مغازه ها نیز وجود داشت.
آفتاب‌‌نیوز : عضو شورای اسلامی شهر کرج با انتقاد از نحوه طرح جمع آوری و ساماندهی تابلوهای اصناف گفت: اقدام نابجا و غیراصولی ماموران شهرداری منطقه سه کرج، یک مغازه را در فردیس به آتش کشاند.

میرابراهیم صدیق روز یکشنبه در نشست شورای شهر که با حضور علی ترکاشوند شهردار کرج برگزار شد افزود: این حادثه اواخر هفته گذشته رخ داد که یک باب آتلیه عکس به طور کامل در آتش سوخت.

وی اظهار کرد: شهرداری برای پایین آوردن تابلو اصناف باید تدابیر لازم را بیاندیشد چرا که اصناف تابع قانون است و برای انجام این کار می بایست قبل از هر اقدامی با اتحادیه نامه نگاری شود نه اینکه در ساعت و زمان غیر معقول اقدام به جمع آوری تابلوها شود.

صدیق گفت: شهرداری نباید خودش با اصناف درگیر شود.

حمید کریمی رییس اتاق اصناف استان البرز نیز در این زمینه به خبرنگار ایرنا گفت: حادثه آتش سوزی در یک آتلیه به دنبال آن به وقوع پیوست که ماموران سد معبر شهرداری منطقه سه کرج حدود ساعت شش صبح روز پنجشنبه هفته گذشته اقدام به برش تابلو فلزی این آتلیه در فردیس می کنند که به آتش سوزی در این مکان می انجامد.

وی با انتقاد از مدیریت شهری کرج اظهار داشت: اگر حضور بموقع آتش نشانان در محل نبود احتمال حریق دیگر مغازه ها نیز وجود داشت.

علی ترکاشوند شهردار کرج نیز در نشست شورای اسلامی شهر گفت: برای ساماندهی تابلوهای اصناف نشست هایی با این قشر برگزار شده و قرار است این طرح با همکاری اصناف اجرا شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
0
2
جالبه چندین خبر در خصوص رفتار دور از شأن از شهرداری ها در رسانه ها و فضای مجازی پخش شده ولی دریغ از ترتیب اثر... وقتی جون یک آدمو به راحتی میگیرن دیگه مال که.... متأسفم برای این قوانین من درآوردی غلط.......
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین