کد خبر: ۳۳۸۳۱۰
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۴

دستگیری متهمان نشر اکاذیب در فضای مجازی در بندرعباس

رئیس پلیس «فتا»ی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری متهمان نشر اکاذیب علیه سرمربی یکی از باشگاه‌های ورزشی در بندرعباس خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ «علی‌اکبر قرایی‌پور» گفت: در پی شکایت سرمربی یکی از باشگاه‌های ورزشی مبنی بر این‌که در شبکه‌های اجتماعی نسبت به ایشان اتهاماتی زده شده که با این کار باعث سلب آرامش خانواده‌اش شده است، پیگیری موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع تیمی از کارشناسان و کارآگاهان این پلیس با انجام یکسری تحقیقات فنی و میدانی مشخص کردند شخصی که نسبت به انتشار مطالب کذب علیه شاکی در شبکه‌های اجتماعی اقدام کرده، لیدر و یکی از مسئولان همان باشگاه بوده است.

این مسئول انتظامی اظهار کرد: پس انجام تحقیقات میدانی، نامبردگان جلب و باتوجه به وجود مستندات و دلایل کافی به بزه انتسابی اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش ایسنا، رئیس پلیس فتا استان هرمزگان خاطرنشان کرد: اگر از کسی مثل رئیس، معلم و یا همکار خود شکایتی دارید آن را در اینترنت منتشر نکنید، چون تبعات آن متوجه خود شما می‌شود، در اینگونه مواقع بهتر است از روش مکالمه رو در رو استفاده و مشکل خود را برطرف کنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین