کد خبر: ۳۳۹۳۸۳
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۳

دونالد ترامپ این‌بار بیل کلینتون را هدف قرار داد

دونالد ترامپ، نامزد پیشروی جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پس از انتقادهای تند از هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه سابق و نامزد پیشروی دموکرات‌ها در این انتخابات، حالا از همسر وی نیز که زمانی رییس جمهوری آمریکا بود، انتقاد می‌کند.
آفتاب‌‌نیوز : به نقل از خبرگزاری آسیا،‌ دونالد ترامپ در توئیتر خود نوشت: بیل کلینتون، رییس جمهوری دموکرات سابق آمریکا سابقه‌ای طولانی در سوءاستفاده از زنان دارد. اگر هیلاری فکر می‌کند که می تواند کارهای همسرش را لاپوشانی کند،‌ اشتباه می‌کند.

انتقادهای ترامپ از بیل کلینتون پس از آن مطرح شد که هیلاری کلینتون اعلام کرد، همسرش در ژانویه 2016 کمپینی را در حمایت از وی آغاز می‌کند.

پیشتر نیز دونالد ترامپ با انتقاد از اظهارات هیلاری کلینتون مبنی بر اینکه وی به تبعیض جنسیتی علاقه دارد، در توئیتر خود نوشته بود: هیلاری مواظب باش، تو در این رقابت از کارت زنان استفاده می‌کنی!

وی در ادامه توئیت کرد: هیلاری، زمانیکه تو درباره "میل به تبعیض جنسیتی" اعتراض می‌کنی، به چه کسی اشاره می‌کنی؟ من احترام بسیاری برای زنان قائل هستم. مواظب باش!

نامزد پیشتاز حزب جمهوری خواه در انتخابات 2016 این هفته پس از استفاده از یک کلمه مستهجن علیه هیلاری کلینتون با انتقادات بسیاری رو به رو شد.

این در حالی است که کلینتون به هشدار ترامپ در روز پنجشنبه واکنشی نشان نداده است.

هیلاری کلینتون پس از توهین جنسی ترامپ روز سه شنبه گفته بود: من در واقع درباره لحن اظهارات ترامپ در مبارزات انتخاباتی دلسوزی می‌کنم. او برای تقسیم و جدایی مردم از اینگونه لفاظی‌های التهابی استفاده می‌کند.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد، این اولین بار نیست که ترامپ در اظهارات خود از کلمات جنسی استفاده می‌کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین