کد خبر: ۳۶۴۷۹۹
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲

نعمتی: فراکسیون رهروان ولایت منحل نشده/لاریجانی و عارف درباره ریاست مجلس دهم مذاکره‌ای نداشتند

اگرچه سیدحسین نقوی از انحلال فراکسیون رهروان ولایت پس از انتخابات مجلس دهم خبر داده بود اما نایب رئیس این فراکسیون، این موضوع را تکذیب کرد.
آفتاب‌‌نیوز : بهروز نعمتي در جمع خبرنگاران پارلماني در راهروهاي مجلس با تاکيد بر اينکه فعاليت فراکسيون رهروان ولايت تا آخر مجلس نهم ادامه دارد، افزود: بعد از مرحله اول انتخابات مجلس، يک جلسه داشتيم و در به زودي هم يک جلسه ديگر خواهيم داشت و اساسا انحلال فراکسيون کذب محض است.

وي در پاسخ به سوال خبرآنلاين که به ترکيب فراکسيون‌ها در مجلس آتي اشاره داشت، گفت: بسياري از دوستان به تشکيل دو فراکسيون در مجلس دهم اصرار دارند اما ما فراکسيون سومي هم تشکيل خواهيم داد با همان مشي فراکسيون رهروان ولايت که احتمالا نام آن تغيير مي کند.

به گفته نعمتي اين فراکسيون مبتني بر اعتدال شکل مي‌گيرد، چرا که اولين بار فراکسيون رهروان ولايت بود که شعار اعتدال را سر داد.

وي در پاسخ به اينکه آيا علي لاريجاني رئيس اين فراکسيون خواهد بود يا نه؟، اظهارداشت: اين مساله هنوز مشخص نيست اما ايشان حتما عضو فراکسيوني که گفتم خواهد بود. کما اينکه هم اکنون نيز ايشان عضو فراکسيون رهروان ولايت هستند.

منتخب ليست اميد در مجلس دهم، در واکنش به خبرسازي رسانه‌ها درباره ديدارها و مذاکرات عارف و لاريجاني، نيز گفت: اين آقايان تا کنون نشستي درباره رياست مجلس با يکديگر نداشته اند، اما چندين بار تلفني با هم صحبت کرده اند. اما گويا رسانه ها نسبت به تلفن هاي اخير آنها حساس شده اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین