آفتابنیوز : یکی از مسافران این پرواز به خبرنگار فارس گفت که شب گذشته از ساعت 19 در فرودگاه نجف حاضر شدیم تا در ساعت 21:45 با هواپیمای قشمایر به سمت تهران پرواز کنیم.
به گزارش فارس، وی ادامه داد: متأسفانه ظاهراً به دلیل بروز نقص فنی در هواپیمای قشمایر این پرواز تا ساعت 7 صبح امروز انجام نشد و طی این 10 ساعت مسافران در فرودگاه نجف سرگردان بودند ضمن آنکه هیچکس پاسخگوی مسافران نبود.
این مسافر پرواز نجف-تهران قشمایر گفت: به هر حال 7 صبح امروز پرواز انجام شد و مسافران هماکنون در فرودگاه امام خمینی (ره) هستند اما در اعتراض به عملکرد قشمایر، برخورد نامناسب مسئولان آنها و تأخیر بسیار زیاد پرواز، از هواپیما پیاده نمیشوند و منتظر دریافت خسارت هستند.
بنابراین گزارش خبرگزاری فارس آماده انتشار توضیحات شرکت هواپیمایی قشمایر درباره این تأخیر پروازی است.
اولا از شام گرم خبری نبود.ناگت مرغ سرد با سیب زمینی دادن.صبحانه که اصلا ندادن.
پتو؟؟؟؟وقتی مسافرا داد و بیداد کردن حدود ۲۰ یا ۳۰ تا پتو بین حدود ۳۰۰ نفر توزیع شد که از لحاظ اندازه بیشتر شبیه حوله خشک کردن دست و صورت بود.
مدیر ایستگاه قشم تو نجف اصلا بین مسافرا حاضر نشد که بخواد توضیح بده.مسافرارو تو هوای سرد فرودگاه ول کرده بود به امان خدا.اعتراض اصلی مسافرا هم همین بود که که چرا مسئول ایستگاه نمیاد براشون توضیح بده و به مشکلاتشون رسیدگی کنه.خلبان اومد توضیح داد و گفت باید مسئول ایستگاه توضیح میداده که معلوم نیست کجاست.(ایشون هم نمیدونست کجاست)
در مورد بلیط مشهد هم باید بگم اگه مسافرا حدود ۲ ساعت و نیم تو هواپیما نمیموندن از این خبرا نبود.متن خبر جوریه که انگار قشم ایر به ما هدیه داده.نه برادر،برای آزاد شدن هواپیماش مجبور شد این کارو بکنه.البته اگه وعدشون واقعی باشه.
اگه بخواین عکسای وضعیت افتضاح مسافرارو تو فرودگاه نجف براتون میفرستم