کد خبر: ۴۲۵۶۶۹
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۹

انهدام سه باند گروگان‌گیری و آزادی 20 گروگان‌گیر در کرمان

رییس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: در 10 ماه امسال سه باند گروگان گیری منهدم شده و 29 گروگان نیز آزاد شده اند.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ "محمدرضا پرواز" امروز چهارشنبه 20 بهمن ماه در جمع خبرنگاران بیان کرد: تاکنون برای دو واحد تجاری در سطح استان کرمان شناسنامه صادر شده است.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه های دارای بیش از 40 واحد تجاری نیز به صورت ویژه تحت چتر حمایتی پلیس امنیت عمومی قرار گرفته اند تا امنیت این مکان ها افزایش یابد.

رییس پلیس امنیت عمومی کرمان در ادامه با اشاره به افزایش 35 درصدی صدور گذرنامه در 10 ماه امسال، ابراز کرد: در سال جاری 94 هزار و 134 مورد صدور گواهینامه انجام شده است.

وی تصریح کرد:علت افزایش صدور گذرنامه در سال جاری، استقبال عمومی از ویژه برنامه اربعین بوده است.

پرواز به دستگیری 17 عضو باندهای گروگانگیری اشاره و اذعان کرد: یکی از این باندها در کرمان فعالیت داشته که جرم های دیگری از جمله آدم ربایی، گروگانگیری، سرقت مسلحانه، راهبندی مسلحانه و مسائل اخلاقی را در پرونده خود داشته اند.

رئیس پلیس امنیت عمومی اظهار کرد: در 10 ماه امسال 310 فقره دفترچه ترانزیت برای رانندگانی که سفرهای خارجی دارند، صادر شده است.

وی ادامه داد: امسال بیش از 50 هزار قلم محصولات مخرب فرهنگی در سطح استان کشف شده و دراین رابطه 25 واحد عرضه این محصولات پلمب شده است.

پرواز گفت: 34 هزار و 210 مورد بازدید کنترل و نظارت بر صنوف در سال جاری انجام شده که چهار درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.

وی درباره برخورد با تالارهای مراسم متخلف نیز تصریح کرد: نهایت ساعت کار تالارها تا 24 تعیین شده است و با برخی باغ ها با دستور قضائی برخورد شده است.

به گزارش ایسنا، رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمان اظهار کرد: در راستای اجرای طرح نظارت بر مهدکودک ها 194 مورد بازدید انجام شده که سه مرکز پلمب شده است.

وی به اجرای طرح کنترل ضایعات فروشی ها نیز اشاره و بیان کرد: در این رابطه 83 مورد بازدید انجام شده که 47 واحد اخطاریه دریافت کرده اند و 19 واحد نیز پلمب شده است.

پرواز اظهار کرد: در راستای اجرای طرح کنترل تولید کنندگان مانتوهای نامتعارف نیز 13 واحد پلمب شده و یک هزار و 198 مورد به تذکر منجر شده است.

وی ابراز کرد: خودروهای که به دلیل آلودگی صوتی یک هزار و 400 مورد و درباره دور دور کردن خودروها نیز 302 دستگاه متوقف شده است.

رئیس پلیس امنیت عمومی درباره موضوع اتباع بیگانه در استان کرمان نیز عنوان کرد: اشراف اطلاعاتی بسیار خوبی روی اتباع بیگانه داریم و همواره این موارد رصد می شود.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین