کد خبر: ۴۲۵۸۴۸
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۶

ویسی: هرچه گفتند لایق خود و خانواده‌شان بود!/ کانون هواداران سپاهان از من پول می‌خواست

سرمربی تیم سپاهان از فحاشی صورت گرفته به خودش و تیمش انتقاد کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
عبدالله ویسی بعد از شکست تیمش برابر ماشین سازی گفت: ما از  تیم ته جدولی ماشین‌سازی تبریز باختیم. من از هواداران واقعی تیم سپاهان عذرخواهی می‌کنم. کسانی که از باخت ما اذیت می‌شوند. اما به هوادارانی که به خانواده بازیکنان و من فحاشی کردند می‌گویم که لایق آن فحش‌ها خودشان بودند.

او افزود: تعداد این هواداران ۷۰-۸۰ نفر بودند که اندازه دفتردار دکتر سبحانی سواد ندارند ولی به ایشان فحش می‌دهند و این درحالی است که اگر سبحانی نبود ورزشگاه نقش جهان افتتاح نشده بود. کانون هواداران سپاهان قبل از فصل از من پول خواست. من این کار را نکردم و می‌دانم از هفته قبل از برخی مربیان بدون تیم پول گرفتند تا به خانواده و من و بازیکنانم فحش بدهند. از من خواسته اند که تیم را جوان کنم. این هم تاوان این مسئله است. نمی‌خواهم باخت را توجیه کنم. به من گفتند تیم پارسال که ۳۱ ساله بود را جوان کنم. تیم جوان است و تا زمانی که تعداد اندک هواداران به بازیکنان و مربی فحاشی می‌کنند، بازیکن نمی‌تواند بازی کند.

به گزارش ایسنا، وی اضافه کرد: من در راستای جوان‌گرایی سالی که در فولاد خوزستان مربی بودم، توانستیم تیم را قهرمان کنیم. در صبا بعد از جوانگرایی آسیایی شدیم و در استقلال خوزستان هم در نهایت قهرمان شدیم. برای من قابل قبول است که هواداران سپاهان شعار حیا کن رها کن بدهند و این شعار روی سر من جای دارد ولی اینکه به ناموسم فحاشی کنند قابل احترام نیست و اصلا آن را نمی‌پذیرم. در ۹ بازی اخیر دو باخت داده‌ایم. ما روند خوبی داشتیم و هفت هفته روند صعودی را پشت سر گذاشتیم ولی حواشی باعث شد تا مشکل پیش بیاید. حواشی را کسانی ایجاد می‌کنند که منافعشان در خطر است.

سرمربی سپاهان در پاسخ به این سوال که چه راه حلی برای جلوگیری از حواشی دارد، گفت: سپاهان بزرگتر دارد و آنها باید تصمیم بگیرند. منافع برخی‌ها به خطر افتاده و چون من نمی‌گذارم به منافعشان برسند، برای تیم حاشیه درست می‌کنند. اگر سپاهان بخواهد مرا اخراج کند، یک ریال هم نمی‌گیرم. اگر نمی‌روم برای مسائل مالی نیست چون اگر باشگاه بخواهد من بروم، بدون گرفتن پول از این تیم می‌روم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین