کد خبر: ۴۲۶۲۲۹
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸

شاهرودی: شام مشترک ایجاد شائبه می‌کند/ پرسپولیس ۲ بر صفر می‌برد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید شام مشترک اعضای استقلال و پرسپولیس شائبه ایجاد می‌کند.
آفتاب‌‌نیوز :
رضا شاهرودی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره داربی ۸۴ اظهار کرد: داربی‌ها از قدیم همیشه بازی‌های حساس و پرهیجانی بوده است. مطمئنا این بازی هم حساسیت خاص خودش را دارد. با شرایطی که دو تیم تا به امروز در لیگ داشته‌اند پیش‌بینی می‌کنم پرسپولیس بهتر ظاهر شود و در نهایت ۲ بر صفر به پیروزی برسد.

او در ادامه افزود: درست است که پرسپولیس وضعیت بهتری نسبت به استقلال دارد اما دو تیم یکدیگر را آنالیز می‌کنند و با شناخت کامل به مصاف یکدیگر می‌روند. استقلال هم این روزها شرایط خوبی دارد و همه دیدیم مقابل السد یک بازی تماشایی را به نمایش گذاشت.

مدافع اسبق پرسپولیس و تیم ملی در ادامه درباره غیبت کمال کامیابی نیا در داربی و همین طور حضور احتمالی فرشاد احمدزاده به عنوان مدافع چپ پرسپولیس گفت: به هر حال پرسپولیس در پست کمال کامیابی نیا نیاز به جذب یک بازیکن ذخیره داشت که فکر می‌کنم یک بازیکن را در این پست جذب کردند اما در مورد فرشاد احمدزاده هم باید بگویم او در دیدار مقابل تراکتورسازی هم در پست دفاع چپ بازی کرد که فکر می‌کنم عملکرد خوبی داشت.

شاهرودی در ادامه با بیان اینکه شام مشترک اعضای دو تیم قبل از بازی حساس کار غیر حرفه‌ای است گفت: هیچ جای دنیا شما نمی‌بینید که دو تیم رقیب را چند روز قبل از یک دیدار حساس به شام مشترک دعوت کنند. وقتی چنین کاری را می‌کنند این شائبه به وجود می‌آید که می‌خواهند بازی را مساوی دربیاورند. به هر حال بهتر بود چنین اتفاقی رخ نمی‌داد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین