کد خبر: ۴۲۷۱۸۵
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷

عزت الله انتظامی به عرصه بازیگری بر می‌گردد!

عزت الله انتظامی گفت: فیلمنامه زیاد به دستم می رسد اما اثری که قابل توجه باشد و نظرم را جلب کند وجود نداشته است.
آفتاب‌‌نیوز : عزت الله انتظامی گفت: فیلمنامه زیاد به دستم می رسد اما اثری که قابل توجه باشد و نظرم را جلب کند وجود نداشته است.

مجید انتظامی آهنگساز و رهبر ارکستر و فرزند استاد گفت: خدا را شکر پدرم این روزها حال خوبی دارد.

وی ادامه داد: هم اکنون کار جدیدی در دست ندارم چرا که الان به آن شکل کاری وجود ندارد چون فصل کار نیست و با توجه به اینکه جشنواره تمام شده، فیلمی وجود ندارد.

انتظامی تصریح کرد: این که می گویم کاری در دست ندارم به معنای آن نیست که کار نمی کنم چرا که من همیشه برای خودم کار می کنم و قطعه می نویسم اما اثری برای روی صحنه بردن ندارم.

عزت الله انتظامی به عرصه بازیگری بر می‌گردد!

این رهبر ارکستر در ادامه صحبت های خود توضیح داد: 5 موسیقی فیلم را برای انتشار آماده کرده ام که به ترتیب مربوط به فیلم های " دیوانه از قفس پرید" ، " طبل بزرگ " ،  سریال "مردان آنجلس" ،‌ سریال "شیخ بهایی" و سریال " اصحاب کهف" است.

وی یادآور شد: براساس آنچه به من گفته اند، قرار است سه اثر از میان این موسیقی های فیلم پیش از عید نوروز منتشر شود البته نمی دانم که در ادامه چه اتفاقی می افتد.

عزت الله انتظامی آقای بازیگر سینمای ایران نیز در بخشی از این گفت و گو شرکت کرد و با اشاره به تمایل خود برای  حضور در آثار نمایشی ، گفت: فیلمنامه زیاد به دستم می رسد اما اثری که قابل توجه باشد و نظرم را جلب کند وجود نداشته است.

وی خاطر نشان کرد: اگر اثری را بخوانم که از آن خوشم آید قطعا دوباره بازی می کنم.

منبع: میزان
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین