کد خبر: ۴۲۷۷۸۵
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۶

سارق مسلح پس از شلیک 28گلوله به سمت پلیس، از پای درآمد

سه ساعتی از بامداد پنجشنبه گذشته بود که مأموران گشت پلیس شهرستان اسلام آباد غرب-در55 کیلومتری کرمانشاه- به یک وانت بارمشکوک شده و دستور ایست دادند.
آفتاب‌‌نیوز : مأموران برای بازرسی به سوی خودرو می رفتند که ناگهان یکی ازسرنشینان وانت بار با کلاشنیکف به سوی مأموران آتش گشود.همان موقع مأموران نیز به سوی سرنشینان وانت بار آتش گشودند تا اینکه یکی از آنها هنگام فرار کشته شد.

فرمانده انتظامی اسلام آباد غرب در این باره گفت: مأموران ساعت سه بامداد، هنگام گشت شبانه به یک دستگاه وانت پیکان در شهرک جهاد این شهر مشکوک شدند. اما ناگهان سرنشینان خودرو با اسلحه کلاشنیکف به سمت مأموران شلیک کردند که یکی از آنها از ناحیه دست زخمی شد.

سرهنگ بهروز سرتیپ‌نیا افزود: به‌دنبال این تیراندازی ابتدا مأموران چند تیر هوایی شلیک کردند. اما سرنشینان وانت بدون توجه به اخطار نیروی انتظامی، خودروی مأموران را به گلوله بستند که در نهایت برای کنترل شرایط امنیتی منطقه، فرد مسلح با شلیک گلوله مأموران کشته شد. دربررسی‌ها نیز مشخص شد ضارب کشته شده از سارقان بوده که هنگام فرار 28 گلوله به سوی مأموران انتظامی شلیک کرده بود.

سرتیپ‌نیا گفت: پرونده این ماجرا در حال بررسی است و تلاش برای شناسایی همدستان احتمالی وی ادامه دارد و بزودی گزارش و جزئیات دقیق‌تری به اطلاع عموم خواهد رسید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین