کد خبر: ۴۲۷۷۹۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵

برانکو:لذت می‌برم که اسطوره‌ای مثل علی دایی پرسپولیسی است

برانکو ایوانکویچ می‌گوید:«اگر دربی را می‌بردیم دیگر کسی از من انتقاد نمی‌کرد.»
آفتاب‌‌نیوز :  تیم پرسپولیس هفته سخت و پر التهابی را پشت سر گذاشت. ابتدای آن با شکست در دربی همراه بود که انتقاداتی را علیه کادرفنی سرخ ها به دنبال داشت. پنجشنبه هم پرسپولیس 90 دقیقه ی سختی را مقابل سپاهان در استادیوم آزادی پشت سر گذاشت اما در نهایت توانست با برد زمین را ترک کند تا قطار این تیم بار دیگر در ریل قهرمانی قرار بگیرد. حال برانکو ایوانکویچ سرمربی تیم پرسپولیس در مصاحبه ای که با روزنامه گل داشته آخرین وضعیت سرخ پوشان را تشریح کرده است.

سرمربی پرسپولیس در ابتدا از علی دایی بخاطر حمایت هایش از پرسپولیس تشکر و قدردانی کرده است. برانکو می گوید:«لذت می برم اسطوره ای مثل دایی پرسپولیسی است. برای همین حمایت های دایی است که او در قلب پرسپولیسی ها جاودانه شده.»

او در بخش دیگری از سخنانش در مورد انتقادهای مطرح شده بر ضد خودش در مورد تصمیمات فنی بازی مقابل تراکتورسازی و استقلال هم صحبت کرده است. سرمربی قرمزها در این زمینه می گوید:«بعد از شکست آسان ترین کار انتقاد است. اگر کمال جای کارت گرفتن گلزنی می کرد یا دربی را با حضور ماهینی در پست هافبک دفاعی می بردیم دیگر کسی انتقاد نمی کرد.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۳۰
0
2
بله اگر برده بودی یعنی اینکه اشتباهی نداشتی که به شما انتقاد وارد شود. شما باید قبول کنیدکه تفکرات شما در مقابل استقلال باخت
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین