کد خبر: ۴۲۸۰۳۱
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۱

برنامه تظاهرات در 25 شهر آمریکا علیه ترامپ

شبکه خبری ان بی سی نیوز گزارش داد: هزاران نفر در سراسر آمریکا این هفته در تظاهرات گسترده ای در اعتراض به دونالد ترامپ و سیاست های وی شرکت می کنند که این تظاهرات سراسری در هفته جاری دست کم در 25 شهر مختلف آمریکا برگزار می شود.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایرنا، شبکه خبری ان بی سی نیوز امروز شنبه گزارش داد، انتظار می رود شش هزار نفر امروز (شنبه) در تظاهرات ضد ترامپ در شهر دالاس شرکت و از جوامع مهاجر و پناهجو در آمریکا حمایت کنند.

شهر لوس آنجلس نیز امروز صحنه تجمع ضد ترامپ خواهد بود. 20 هزار نفر به فراخوان شرکت در تظاهرات این شهر پاسخ مثبت داده اند و 62هزار نفر دیگر در مورد شرکت در آن ابراز تمایل کرده اند.

به گزارش ان بی سی نیوز، تظاهرات شهر نیویورک نیز، صدها نفر را در روز شنبه به خیابان ها می آورد. قرار است در تظاهرات این شهر، یک مراسم تشییع ساختگی برگزار شود و از سوگواران نمادین خواسته شده است لباس سیاه رنگ بر تن کنند.

بر اساس گزارش این شبکه تلویزیونی آمریکایی، در همین حال، چند صد نفر تصمیم دارند روز جاری در خیابان های شهر ساراسوتا در ایالت فلوریدا در مخالفت با برنامه های دولت ترامپ گردهم آیند.
بر اساس این گزارش، همچنین تجمعاتی برای روز یکشنبه برنامه ریزی شده است. در شهر شیکاگو، انتظار می رود پنج هزار نفر در مخالفت با برنامه های دولت ترامپ به خیابان های این شهر آیند.

همچنین بیش از یک هزار و 200 نفر قول داده اند در تظاهراتی در مخالفت با سیاست ضد مهاجرتی ترامپ در اورگان شرکت کنند.

براساس این گزارش، شهرهای مختلف آمریکا روز دوشنبه هفته جاری نیز صحنه تظاهرات اعتراض آمیز به ترامپ و سیاست های وی خواهد بود.

این تجمعات در شهرهای لس آنجلس، نیویورک، واشنگتن، شیکاگو، شهر کانزاس ایالت میسوری، شهر دنور در ایالت کلرادو، شهر میلواکی در ایالت ویسکانسین، سالت لیک سیتی و آتلانتا نیز برگزار می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین