کد خبر: ۴۴۶۱۹۱
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵
استاندار کرمان:

ساز و کارهای قانون انتخابات راه را برای هرگونه تقلب بسته است

استاندار کرمان از آرای مردم به‌عنوان حق الناس یاد کرد و با تأکید بر حراست از آن، گفت: خوشبختانه ساز و کارهای قانون انتخابات راه را برای هرگونه تقلب بسته است.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، «علیرضا رزم‌حسینی» در جلسه مشترک ستاد انتخابات استان کرمان با هیئت‌های نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا افزود: متأسفانه در برخی مواد شاهد تخلفاتی در روند تبلیغات کاندیداهاهستیم که این موضوع در همه انتخابات‌ها کم و بیش وجود داشته و با اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به نامزدها، هواداران آن‌ها  و روسای ستادهای انتخاباتی می‌توان این موضوع را برطرف کرد.

وی خاطرنشان کرد: استان کرمان، نخستین استانی بوده که سامانه کامل انتخاباتی را فعال کرد و در این زمینه استانی پیشرو و دارای رتبه برتر بوده است و در تداوم این اقدامات، تلاش می‌شود که انتخابات با کمترین مسأله در استان برگزار شود.

رزم‌حسینی تأکید بر امنیت انتخابات را از موضوعات مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی برشمرد و ادامه داد: انتخابات موجب تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی است و باید با کمترین حاشیه و بالاترین امنیت برگزار شود.

وی یادآور شد: بر پایه بصیرت سیاسی و هوشمندی مردم و اتخاذ تدابیر مناسب، انتخابات گذشته در استان کرمان در امنیت کامل برگزار شد.

استاندار کرمان بر حفظ وحدت و همدلی در جامعه تأکید و خاطرنشان کرد: مردم استان کرمان همواره مشارکت بیش از 65 درصدی در تعیین سرنوشت خود داشته‌اند و بی‌شک در انتخابات پیش رو نیز این امر تکرار خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین