کد خبر: ۴۹۷۵۱۱
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳

فیفا آب پاکی را روی دست پرسپولیسی‌ها ریخت؛ محرومیت سرخپوشان قطعی است!

فیفا در پاسخ به نامه باشگاه پرسپولیس مبنی بر توافق باشگاه ریزه اسپور جواب منفی داد. پرسپولیسی‌ها پس از توافق با باشگاه ریزه‌اسپور ترکیه در خصوص پرونده طارمی، به فیفا درخواست تجدیدنظرخواهی دادند تا محرومیت آنها از دو پنجره نقل‌وانتقالاتی لغو شود.
آفتاب‌‌نیوز :
فیفا در پاسخ به نامه باشگاه پرسپولیس مبنی بر توافق باشگاه ریزه اسپور جواب منفی داد.

به گزارش آفتاب‌نیوز، فیفا در پاسخ به نامه باشگاه پرسپولیس مبنی بر توافق  با باشگاه ریزه اسپور و درخواست رفع محرومیت از دو دوره نقل و انتقالات ، اعلام کرد تصمیمات انضباطی فیفا در این باره  مستقل و قطعی هستند و قابلیت رسیدگی مجدد در فیفا را ندارند.

به نوشته برنا، به دنبال این اعلام تنها راه رفع محرومیت پرسپولیس، صدور رای در CAS  است که باید دید چه تصمیمی خواهد گرفت. پرسپولیس در نامه ای به استناد توافق با ریزه اسپور از فیفا خواسته بود محرومیت این باشگاه را لغو نماید.

فیفا، پرسپولیس را ناامید کرد

همچنین روزبه وثوق‌احمدی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم درباره پاسخ فیفا به باشگاه پرسپولیس در راستای درخواست تجدیدنظرخواهی این باشگاه برای لغو محرومیت از دو پنجره نقل‌وانتقالاتی اظهار داشت: فیفا پاسخ درخواست پرسپولیسی‌ها را داده است و اعلام کرده در خصوص حکمی که درخواست تجدیدنظرخواهی آن را داده‌اید و پرونده به CAS ارسال شده، این درخواست مورد قبول نیست.

وی ادامه داد: پاسخ فیفا شفاف است و اعلام کرده محرومیت‌هایی که شامل ماده 17 آیین‌نامه نقل‌وانتقالات فیفا می‌شود، جزو مواردی نیست که دو طرف (باشگاه پرسپولیس و ریزه‌اسپور ترکیه) در خصوص آن تفاهم کنند. همچنین فیفا تأکید کرد در مقررات رسیدگی به پرونده‌ها در فیفا، ماده‌ای برای رسیدگی مجدد برای شما (باشگاه پرسپولیس) وجود ندارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین