کد خبر: ۵۱۸۸۸۷
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۸

بارسلونا ۱۰ نفره حریف سلتاویگو نشد

بارسلونا ۱۰ نفره نتوانست پیروزی اش را برابر سلتاویگو حفظ کند و مقابل میزبانش مساوی کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
بارسلونا سه شنبه شب در هفته سی و سوم لالیگا برابر سلتاویگو قرار گرفت و به تساوی دو بر دو دست یافت.

بارسلونا بازی را بدون لیونل مسی شروع کرد. ارنستو والورده به برخی از بازیکنانش به خاطر فینال کوپا دل ری (بامداد دوشنبه آینده) استراحت داده بود. دو تیم بازی برابری را در ۴۵ دقیقه نخست به نمایش گذاشتند و هر یک، یک گل به ثمر رساندند. ابتدا عثمان دمبله برای بارسلونا در دقیقه ۳۵ گلزنی کرد اما جانی با گلزنی اجازه نداد تیمش شکست خورده به نیمکت برود.

در شروع نیمه دوم سلتاویگو سعی داشت با تحت فشار قرار دادن مهمانش به گل برسد اما این اتفاق رخ نداد. مسی در دقیقه ۶۰ به جای فیلیپ کوتینیو به میدان رفت و بارسا توانست کمی برتری پیدا کند. آبی اناری ها دقایقی بعد به گل رسیدند. پاکو آلکاسر دروازه سلتاویگو را برای دومین بار باز کرد. با این حال میزبان ناامید نشد و به حمله هایش ادامه داد. یاگو آسپاس یک موقعیت خوب را از دست داد اما او در ادامه در یکی از فرارهایش توسط سرخیو روبرتو متوقف شد و داور بازیکن بارسا را اخراج و یک خطا به نفع سلتا اعلام کرد. ضربه آزاد آسپاس با اختلاف نزدیکی به بیرون رفت. میزبان باز هم برای باز کردن دروازه شاگردان والورده تلاش کرد که در نهایت این اتفاق افتاد. آسپاس گل مساوی را در دقیقه ۸۱ به ثمر رساند. بازیکن اسپانیایی با دست به توپ ضربه زد اما داور متوجه این موضوع نشد و گل را قبول کرد. برتری آبی پوشان ادامه داشت و این تیم فرصت داشت برنده بازی شود اما بازی با تساوی به پایان رسید.

پیش از این دیدار سویا برابر دپورتیوو لاکرونیا قرار گرفت و به تساوی بدون گل دست یافت. دیگر بازی های هفته سی و سوم چهارشنبه و پنجشنبه شب برگزار می شوند.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین