کد خبر: ۵۲۸۱۷۲
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۷
آنتونی بوردین از کودکی تا بزرگسالی؛

چرا «آنتونی بوردین» خودکشی کرد؟/ آنچه درباره او نمی‌دانید+تصاویر

بوردین در سال ۱۹۵۶ میلادی در نیویورک متولد و در نیوجرسی بزرگ شد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس اجتماعی- «آنتونی بوردین» سرآشپز و برنامه ساز معروف آمریکایی که با انتشار کتاب پرفروش «آشپزخانه سری: ماجراجویی در جهان شکم» به شهرت رسیده بود به تازگی در سن ۶۱ سالگی در هتلی فرانسوی درگذشت. گفته می شود به احتمال زیاد علت مرگ او خودکشی بر اثر افسردگی بوده است.

به گزاش آفتاب‎نیوز؛ او کتاب پرفروش خود را در سال ۲۰۰۰ میلادی منتشر کرده بود. بوردین در سال ۱۹۵۶ میلادی در نیویورک متولد و در نیوجرسی بزرگ شد.

 پدرش مدیر اجرایی استودیوی معروف کلمبیا ریکوردز بود. مادرش برای نیویورک تایمز می نوشت. هر چند پدرش کاتولیک و مادرش یهودی بود ولی خودش اعتقاد داشت در خانواده‌ای بدون دیدگاه مذهبی بزرگ شده است. اجداد او فرانسویانی بودند که در جنگ جهانی اول به آمریکا مهاجرت کرده بودند. اولین ازدواج او در سال ۱۹۸۵ با دوست دوران همکلاسی‌اش بود که حدود ۲۰ سال طول کشید. پس از طلاق در سال ۲۰۰۵ در سال ۲۰۰۷ دومین ازدواجش صورت گرفت. همسر دوم هنرمندی رزمی کار بود که در بعضی از برنامه‌های تلویزیونی همسرش حضور داشت. آن دو در سال ۲۰۱۶ از هم طلاق گرفتند و آنتونی در سال ۲۰۱۷ با هنرپیشه ایتالیایی آسیا آرجنتو Asia Argento دوست شد که تا آخر عمرش در کنار او بود.

آنتونی بوردین در سال ۱۹۷۸ از موسسه آشپزی آمریکا فارغ التحصیل شد. از ازدواج دومش یک دختر داشت که بجز این اواخر چندان رابطه صمیمانه‌ای با او نداشت. هنگام مرگ در پاریس همراه با آخرین شریک زندگی‌اش بود تا یکی دیگر از قسمت‌های برنامه تلویزیونی بخش‌های ناشناخته را تهیه کند. روابط عاشقانه‌ای داشتند که ممکن بود به ازدواج سوم این سرآشپز معروف بین‌المللی منجر شود.

افسردگی آنتونی بوردین بی دلیل نبود. اعتیاد او به ال اس دی LSD، کوکائین، ماریجوانا، قرص خواب‌آور متاکوالون، هروئین، آمفتامین، انواع کدئین‌ها و سایر داروهای مواد مخدر زبانزد خاص و عام بود. دوباره همان قصه همیشگی تکرار می‌شود: افسردگی باعث شد به اعتیاد رو بیاورد یا اعتیاد او را به ورطه افسردگی و سرانجام خودکشی کشاند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۶
اکبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۱
2
8
خدا رحمتش کنه
Amir
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
8
6
سلام خدا بیامرزتش شاید از خوشی و گردش تفریح زیادیه اگر یک کم تو زندگی سختی می کشیدقدر افیت می دونست هیچ وقت خودکشی نمیکرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
0
6
افسردگی ویرانگره کاری به اینکه طرف پولدارووفقیریاشه نداره بدترین بیماری هست
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
2
2
آسایش و رهایی انسان در گرو ایمان به خدا و عمل به خواست اوست ما همه متعلق به خداییم و باید بر مبنای خدا زندگی کنیم وگرنه دنیا جای راحتی نیست .
انسان بی خدا در دام خودخواهی ،نارضایتی ،افسردگی ، اضطراب و اعتیاد گرفتار خواهد شد و عاقبت روانه پایان تلخ خود یعنی مرگ خواهد شد.
حمیدرضا 1990
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
0
2
همین الان برنامه اش رو میدیدم برای ۳ سال پیش، واقعا خیلی آدم خوبی بود، موقعی که ایران اومد کلی تعریف کرد از ایرانمان. واقعا ناراحت کنندس اینجور آدمی خودکشی کنه. اکثر ادمهای مردم دوست نمیدونم چرا بعضی هاشون خودکشی میکنن. پهلوان تختی خدابیامرز که ورزشکار بود، غمخوار مردم. ایشون (انتونی بوردن) درسته الکل مصرف میکرد خیلی شدید، ولی خیلی خنده رو لب مردم میاورد.
روحش شاد
این دنیا همینه همه یروز میرن
.
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
2
0
البته بعضی ها میگن پهلوان تختی به دست مامورین ساواک کشته شده
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین