کد خبر: ۵۵۰۲۰۸
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷

پشت‌پرده استراتژی جدید آمریکا برای مبارزه با تروریسم و اتهام‎زنی به ایران

اسلبودا به "اسپوتنیک" گفت که به نظر می‌رسد امریکا با استراتژی تازه خود در حال اماده شدن برای جنگ با ایران است.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس بین الملل- "مارک اسلبودا" تحلیلگر مسائل امنیتی و روابط بین الملل در گفت‌وگو با "اسپوتنیک"می‌گوید که سند 25 صفحه‌ای دولت ترامپ درباره استراتژی تازه در مبارزه علیه تروریسم نشان می‌دهد که مهره‌های شطرنج برای آماده‌سازی جنگ با ایران در حال تکمیل است و آمریکا این بازی را کلید زده است. 

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ اسلبودا به "اسپوتنیک" گفت که به نظر می‌رسد امریکا با استراتژی تازه خود در حال آماده شدن برای جنگ با ایران است. 

پشت‌پرده استراتژی آمریکا برای مبارزه با تروریسم

حان بولتون مشاور امنیت ملی کاخ سفید اخیرا اعلام کرد که دولت ترامپ استراتژی جدید ضدتروریستی را تصویب کرده است. بولتون گفت که استراتژی جدید نخستین و قوی‌ترین استراتژی ضدتروریستی از سال 2011 میلادی به این سو است. بولتون همچنین ادعاهایی علیه ایران مطرح کرد.

این تحلیلگر اشاره می‌کند که ادعای اینکه ایران منبع تروریسم در جهان است مضحک و خنده‌دار بوده و  از اساس نادرست است. او می‌افزاید: "آخرین‌باری که بمبگذاری انتحاری و شیعه در عملیات شرکت کرد چه زمانی بود؟ اصلا چنین چیزی را شنیده‌اید؟! آشکار است که بزرگترین حامی تروریسم در جهان عربستان سعودی است. آنان (امریکایی‌ها) سعی می‌کنند ایران و انقلاب آن کشور را تهدیدی تروریستی علیه امریکا و منافع آن کشور معرفی کنند در حالی که نمی‌توانند مصداقی برای اثبات صحت ادعای‌شان ارائه دهند. آیا ایران بمبگذاری انتحاری علیه منافع امریکا انجام داده است؟ 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین