کد خبر: ۵۸۳۵۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶

نماینده مجلس: آمریکا و ترامپ، سگ که باشند که برای مردم ایران مشکل ایجاد کنند

مشکلات کشور هیچ ارتباطی با آمریکا ندارد، آمریکا و ترامپ، سگ که باشند که برای مردم ایران مشکل ایجاد کنند. ترامپ غلط می کند که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تحریم می کند.
آفتاب‌‌نیوز :
عضو فراکسیون ولایی مجلس، رونق تولید کشور را در گرو مبارزه جدی با قاچاق، توسعه صادرات و حمایت از تولیدکنندگان دانست.

احد آزادی خواه در نشست علنی امروز(یکشنبه 18 فروردین ماه) در نطق میان دستور خود ضمن تبریک سال جدید، اعیاد شعبانیه ، روز جانباز و روز پاسدار گفت: رهبر معظم انقلاب سال جدید را سال رونق تولید نامگذاری کردند، رونق تولید با سه نکته محقق می شود که نکته اول مبارزه با قاچاق است، تا زمانی که قاچاق در کشور ریشه کن نشود، تولید رونق نخواهد گرفت و اشتغال سامان نمی گیرد.

قاچاق در کشور منجر به تشکیل مافیا خواهد شد

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: گرچه در سال های اخیر در مبارزه با قاچاق اقدام خوبی انجام شد، اما این اقدامات، بنده را یاد آیه ای از قرآن کریم انداخت که فرمود: "و لم نجدله عدنا" که به نظر می رسد دولت عزمی برای مبارزه با قاچاق و بریدن دست قاچاقچی ندارد؛ چراکه این قاچاقچیان تبدیل به مافیا شدند و به کسانی وصل هستند که مشخص نیست.

برجام از توسعه صادرات کشور جلوگیری کرد

این نماینده مجلس در دوره دهم افزود: نکته دوم در رونق تولید، توسعه صادرات است که ما باید به فکر توسعه صادرات باشیم؛ درحالیکه در 5 سال گذشته به جای اینکه به فکر توسعه صادرات باشیم، دولت محترم تمام تلاش خود را برای برجام انجام داد، برجامی که قرار بود تحریم ها را در روز اجرا از بین ببرد، ولی از بین نبرد. برجامی که قرار بود مردم را از دریافت یارانه 45 هزار تومانی بی نیاز کند، ولی بی نیاز نکرد و برجام و ده ها وعده توخالی که باعث شد توسعه صادرات در کشور فراموش شود.

وی بیان کرد: سفر اخیر رییس جمهور به کشور عراق نشان داد که "آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا"، چراکه در حال حاضر، زمان از دست رفته است، اما دولت باید از ظرفیت کشورهای همسایه استفاده کرد و از معاهده های توخالی همچون برجام، FATF و CFT دوری کرده و از تمام تلاش خود در جهت توسعه صادرات استفاده کند تا تولید رونق بگیرد.

تولیدکنندگان درگیر حل مشکلات خود با بانک ها هستند

آزادی خواه ادامه داد: نکته سوم در رونق تولید حمایت از تولیدکنندگان است؛ در حالیکه در کشور، تولیدکنندگان از وضعیت نامناسبی برخوردار هستند و با بانک ها درگیر حل مشکلات خود هستند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: مشکلات کشور هیچ ارتباطی با آمریکا ندارد، آمریکا و ترامپ، سگ که باشند که برای مردم ایران مشکل ایجاد کنند. ترامپ غلط می کند که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تحریم می کند؛ درحالیکه سپاه در حال خدمت رسانی به مردم مناطق سیل زده است و در گذشته نیز در مناطق زلزله زده خدمت رسانی می کرد.

دولت از مدیران انقلابی در راستای حل مشکلات مردم استفاده کند

عضو فراکسیون ولایی مجلس تصریح کرد: مشکل کشور از خود ماست؛ آقای رییس جمهور! در کنار نیروهای انقلابی خود، برخی نیروهای خائن نیز وجود دارد که بنا ندارند برای اعتلای کشور اقدامی مناسب انجام دهند؛ بنابراین برای اصلاح امور و مشکلات باید مدیران نالایق اصلاح شوند تا مشکلات مردم کاهش یابد.

آزادی خواه گفت: مدیرانی که دو تابعیتی هستند و خانواده آنها در خارج از کشور زندگی می کنند، درد حل مشکلات کشور را ندارند؛ ما در کشور مدیران با روحیه انقلابی فراوان داریم مگر قحط الرجال وجود دارد که از ظرفیت آنها استفاده نمی کنید.

نماینده مردم ملایر در مجلس دهم ادامه داد: از رییس جهمور انتظار می رود که تمامی کارها را به قوه قضائیه نسپارد چراکه هنگام تخلف باید قوه قضائیه ورود کند. دولت باید وظیفه خود را انجام دهد. همه دستگاه‌های اجرایی بخش نظارت، حراست و بازرسی دارند و دیوان محاسبات و مجلس هم بر عملکرد آنها نظارت می‌کند.

وی تاکید کرد: آقای رییس جمهور اگر برادرتان متخلف است، خود با او برخورد کنید در حالی که حضرت علی در نامه ای به یکی از فرمانداران خود ضمن بازگویی تخلفات آن فرماندار گفت؛ اگر فرزندانم حسن و حسین جرمی را مرتکب شوند، با آنها نیز برخورد خواهد کرد.

عضو فراکسیون ولایی مجلس افزود: ما نمایندگان کم کاری کرده ایم چراکه رهبر معظم انقلاب از ما گلایه مند بود که ای کاش درحوزه اقتصادی مصوبه ای را می گذراندیم تا مشکلات مردم کاهش یابد.

دولت در خصوص رفع مشکلات مناطق سیل زده استان همدان تسریع کند

عضو مجمع نمایندگان استان همدان در مجلس خاطرنشان کرد: در سیل اخیر، استان همدان و شهرستان ملایر 6 نفر تلفات داد که همکار عزیزمان آقای حاج بابایی به نمایندگی از دیگر اعضای مجمع نمایندگان استان همدان و حقیر به مدت 3 شبانه روز برای مردم نوکری کردیم که از دولت محترم انتظار می رود در اسرع وقت نیازهای اساسی مردم را تامین کند و وام های مقاوم سازی روستایی و حل مشکل ضمانت را برای روستاییان برطرف کند.

منبع: خانه ملت
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
شهرام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
0
0
"دولت از مدیران انقلابی در راستای حل مشکلات مردم استفاده کند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین