کد خبر: ۵۹۶۲۲۲
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸

4 سال حبس برای شکارچی متخلف در نطنز

سرپرست اداره محیط زیست شهرستان نطنز گفت: حکم 4 سال حبس برای شکارچی دستگیر شده در منطقه حفاظت شده کرکس نطنز صادر شده است.
4 سال حبس برای شکارچی متخلف در نطنز
آفتاب‌‌نیوز :

علیرضا غلامی اظهار کرد: برای شکارچی غیرمجازی که در منطقه حفاظت شده کرکس نطنز دستگیر شده است، حکم 4 سال حبس تعزیری صادر شده است.

وی افزود: این شکارچی به اتهام شکار یک رأس بز وحشی و حمل و نگهداری 2 قبضه سلاح شکاری قاچاق و مهمات غیرمجاز در منطقه حفاظت شده کرکس نطنز دستگیر و برای سیر مراحل قانونی، به دادسرا منتقل شد.

سرپرست اداره محیط‌زیست نطنز گفت: در دادگاه کیفری شماره 2 نطنز به استناد بند "ب" ماده 12 و ماده 14 قانون شکار و صید و همچنین بند "الف" ماده شش و ماده 18 قانون مجازات اسلامی حکم به 3 سال حبس تعزیری برای شکار یک رأس بز وحشی در منطقه حفاظت شده کرکس نطنز صادر شده است.

وی تصریح کرد: همچنین برای حمل 2 سلاح قاچاق نیز به مدت یک سال حکم به حبس تعزیری و همچنین به علت همراه داشتن مهمات غیرمجاز نیز این شکارچی به جزای نقدی 20 میلیون ریالی در حق صندوق دولت و ضبط سلاح و مهمات به نفع وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح محکوم شده است.

غلامی خاطرنشان کرد: از آنجایی که منطقه حفاظت شده کرکس نطنز، پناهگاه حیات وحش در این منطقه است، مطابق با قانون با شکارچیان غیرمجاز و شکارچیانی که وارد منطقه حفاظت شده شوند، به سختی برخورد می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین