کد خبر: ۶۰۱۳۳۷
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶
تبلیغات

درباره هتل چمران شیراز بیشتر بدانید

شیراز یکی از کلان شهر‌های ایران و مرکز استان فارس در جنوب کشور است. این شهر ششمین شهر بزرگ و پرجمعیت ایران و پرجمعیت‌ترین شهر جنوب کشور به شمار می‌رود.
آفتاب‌‌نیوز :

هتل ۵ ستاره لوکس چمران از مرتفع‌ترین و بهترین ساختمان‌های پایتخت فرهنگی و تاریخی ایران بوده که در بهترین نقطه آب و هوایی مشرف به قصرالدشت با چشم اندازی بی‌نظیر از شهر و باغ‌های اطراف آن واقع شده است. هتل توریستی چمران در فروردین ماه سال ۱۳۸۹ افتتاح گردید و با بهره گیری از دانش و تجربه متخصصین صنعت هتلداری و معماری وبا رعایت معیار‌های کیفیتی بین المللی، خاطره‌ای زیبا از اقامت در محیطی آرام و دل انگیز را برای مهمانان رقم می‌زند.

تعداد زیادی از هتل‌های شیراز به دلیل توریستی بودن و زیبا بودن شهر، مجلل و زیبا هستند. اگر به دنبال راهی مطمئن برای رزرو هتل در این شهر هستید، می‌توانید رزرو هتل شیراز از علی بابا را از این لینک امتحان کنید. اگر می‌خواهید بیشتر با هتل چمران شیراز آشنا شوید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

هتل چمران شیراز

فاصله هتل چمران تا مکان‌های مهم شهر
فاصله هتل تا ایستگاه راه آهن: ۱۷ کیلومتر و ۲۵۸ متر
فاصله هتل تا خیابان حافظ: ۷ کیلومتر و ۵۶۴ متر
فاصله هتل تا خیابان ملاصدرا: ۴ کیلومتر و ۲۹۷ متر
فاصله هتل تا باغ عفیف آباد: ۵ کیلومتر و ۱۸۰ متر
فاصله هتل تا باغ ارم: ۴ کیلومتر و ۶۹۰ متر
فاصله هتل تا مجتمع تجاری ستاره فارس: ۴ کیلومتر و ۱۶۹ متر
فاصله هتل تا مجتمع تجاری آفتاب فارس: ۸ کیلومتر و ۱۲۶ متر
فاصله هتل تا دروازه قرآن: ۹ کیلومتر و ۷۵۵ متر
فاصله هتل تا مجتمع تجاری تفریحی خلیج فارس: ۱۶ کیلومتر و ۴۵ متر
فاصله هتل تا نقش رجب: ۶۶ کیلومتر و ۷۷۱ متر
فاصله هتل تا کاخ پاسارگاد: ۱۳۸ کیلومتر و ۳۲۰ متر
فاصله هتل تا ترمینال شهید کاراندیش: ۸ کیلومتر و ۴۲۶ متر
فاصله هتل تا ترمینال مسافربری امیرکبیر: ۱۰ کیلومتر و ۴۱۲ متر
فاصله هتل تا ترمینال شهید مدرس: ۱۰ کیلومتر و ۷۳۷ متر
فاصله هتل تا سینما سعدی: ۴ کیلومتر و ۷۸۷ متر
فاصله هتل تا بیمارستان نمازی شیراز: ۵ کیلومتر و ۵۲۴ متر
فاصله هتل تا خیابان لطفعلی خان زند: ۸ کیلومتر و ۹۹ متر

مشخصات عمومی هتل چمران

وضعیت دید این هتل، به خیابان و کوه است. هتل چمران شیراز در ۳۰ طبقه ساخته شده است و دارای ۲۵۰ اتاق و ۵۰۰ عدد تخت است. لابی باشکوه این هتل ۵ ستاره دارای ظرفیت ۲۰۰ نفر است و می‌تواند محلی مناسب برای قرار‌های شما باشد. این هتل خارج از طرح ترافیک شهر شیراز واقع شده است و منظره آن به نسبت دیگر هتل‌های شیراز بسیار چشم‌نواز است.

امکانات ویژه هتل چمران

ظرفیت رستوران با کیفیت و لوکس این هتل ۲۰۰ نفر است. استفاده از پارکینگ هتل چمران برای مسافران رایگان است و می‌توانید با اطمینان خودروی خود را در پارکنیگ هتل پارک کنید. اینترنت رایگان و نامحدود در لابی هتل برای مسافران فراهم شده است. اگر می‌خواهید بعد از یک روز سراسر گردش و تفریح استراحت و تجدید قوا کنید، پیشنهاد می‌کنیم سری به استخر مجهز هتل چمران بزنید.

نرخ تعیین شده در این هتل برای مهمانان خارجی عرب زبان و غیرعرب زبان یکسان است. این هتل اقامت را برای کودکان زیر ۳ سال و درصورت عدم استفاده از سرویس، رایگان درنظر گرفته است؛ و همچنین برای کودکان بین ۳ تا ۸ سال در صورت عدم استفاده از سرویس، نرخ نیم‌بها تعیین کرده است.

امکانات اتاق‌های هتل چمران

در اتاق‌های هتل چمران شیراز امکاناتی از قبیل تلویزیون، سیستم گرمایش و سرمایش، سیستم اطفاء حریق، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم تهویه مطبوع و امکانات عمومی مانند اینترنت در اتاق، کمد لباس، چای ساز و ... برای مسافران فراهم شده است.

درباره هتل چمران شیراز بیشتر بدانید

امکانات و خدمات قابل ارائه در این هتل

هتل چمران یکی از هتل‌های شیراز است که با دریافت هزینه‌ای مقرون به صرفه، امکانات و خدمات بسیار خوبی در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد. از خدماتی که این هتل برای مسافران خود فراهم کرده می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
گیم نت، آرایشگاه، خدمات تور، سونا و جکوزی، استخر، آتلیه، مرکز خرید، چایخانه سنتی، ایستگاه سلامت، ماساژ و آروماتراپی، رستوران‌های ایرانی و فرنگی، کافی شاپ ایتالیایی، چندین سالن پذیرایی لوکس و مجهز، بوتیک لباس، مرکز بازی‌های رایانه‌ای و ...

درواقع می‌توان گفت اقامت در هتل چمران شیراز می‌تواند تجربه‌ای به یاد ماندنی از سفر به این شهر سراسر زیبایی و اقامت در آن را برای شما رقم بزند.

جمع بندی

هتل چمران یکی از هتل‌های پرطرفدار شهر توریستی شیراز است و عده زیادی برای سفر لوکس و بی‌نقص خود این هتل را انتخاب می‌کنند. این هتل یکی از بهترین هتل‌های شیراز برای افرادی است که می‌خواهند نهایت لذت را از سفر خود به شیراز ببرند. اگر می‌خواهید در کمترین زمان ممکن هتل چمران را رزرو کنید، پیشنهاد می‌کنیم رزرو هتل شیراز از علی بابا را انجام بدهید. سفر و اقامت خوبی را برای شما آرزو می‌کنیم.

برگرفته از علی بابا: www.alibaba.ir

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۸
پرویز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
0
4
8 سال توی این هتل اجرای موزیک داشتم، تمام رستوران‌ها و کافی شاپ اونجا رو شلوغ کردم و آوازه کافی شاپ سارا رو تا آمریکا رسوندم.. اما چیشد؟! آخر سر بدون یک ریال پس انداز و بخاطر خودخواهی های مدیریت، مجبور شدم از اونجا بیرون، و ادامه کارم رو در رستوران‌های زنجیره ای شاندیز ها در شیراز و کیش ادامه دهم،، اکنون هم در رستوران شاندیز سرسبز در جزیره کیش اجرا دارم و خیلی هم راضی هستم...
خادمیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
3
3
بعد از کرونا ان شاءالله.
کرامت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
1
13
دو تخته شبی هشتصد هزار تومان ،واسه اکبر طبری و زنجانی و خاوری و.... زده شده ، نه واسه من و شما ، البته منظورم از شما سردبیر محترم نیست، شما منظور ملت بیچاره سر صف رو میگم
اکبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
0
11
برای کسی که حداقل حقوق و در آمد بالای ده میلیون داره باید هم بگه مقرون به صرفه.خب بگو پولت میدن دروغ میگی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
0
3
باید یه گونی پر از چک داشته باشی بری هتل نه با یه میلیون حقوق
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
1
0
من ۱۲ سالمه خونه مون شیرازه طرف های چمران و پدر رییس شرکت نفت خارگ هستند من رفتم یه شکلات خوردم ۷۰ هزار تومان
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
0
1
مطلب رو برای تبلیغات بیشتر علی بابا زده و باید گفت اگر ساکن شیراز باشید یاهمیشه به شیراز رفت و آمد دارید کاملا میدونید که پول ... رو باید بدید برای یک روز اقامت اونجا برای اشخاصی که درآمد ماهیانه بیشتر از سی میلیون دارند عادیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
0
1
این هتل متعلق به ...هست از بزرگان سیاسی شیراز کسی که سال ها با وام های کلان فرهنگی دستگاههای چاپ قدیمی را به اسم نو از هلند وارد کرد .مدیران این هتل نه برای جان نه کار کارکنان ارزشی قایل اند اصلاح طلبی و اصولگرایی باندهای قدرت برای کسب ثروت هست
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین