کد خبر: ۶۰۵۹۷۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷

حضور بیل و هیلاری کلینتون در مهمانی میلیاردر ایرانی+عکس

"بیل" و "هیلاری کلینتون" در مهمانی آخر هفته در خانه "جوزف معینیان" سرمایه‌گذار ایرانی در حوزه املاک و مستغلات شرکت کردند.
آفتاب‌‌نیوز :

همزمان با افزایش تنش میان آمریکا و تهران "بیل" و "هیلاری کلینتون" رییس‌جمهوری و وزیر خارجه سابق امریکا در مهمانی‌ای که در همپتون توسط میلیاردر ایرانی ترتیب داده شده بود، شرکت کردند.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ روزنامه بریتانیایی "دیلی میل" در این باره می نویسد: "بیل" و "هیلاری کلینتون" در مهمانی آخر هفته در خانه "جوزف معینیان" سرمایه‌گذار ایرانی در حوزه املاک و مستغلات شرکت کردند. "معینیان" 65 ساله از طرفداران دیرینه خانواده کلینتون و شخص هیلاری بوده است و "نازی" همسرش یکی از اعضای قدیمی تیم مشاوران سیاست خارجی او در مورد ایران است. حضور آنان در این مهمانی در حالی صورت گرفته که تنش میان ایران و امریکا در هفته های اخیر افزایش یافته است".

این روزنامه در ادامه می‌نویسد: "معینیان در سن 17 سالگی به ایالات متحده مهاجرت کرد. "معینیان" در خانواده‌ای کلیمی در تهران متولد شده بود. شرکت "معینیان گروپ" در سال 1982 میلادی در امریکا تاسیس شد و در حوزه املاک فعالیت کرد؛ فعالیتی که تا به امروز ادامه دارد. اکثر املاک و دفاتر "معینیان" در نیویورک واقع شده‌اند با این حال، او در تگزاس، کالیفرنیا و نیوجرسی نیز فعالیت می‌کند. در عکس‌هایی که یکی از شرکت‌کنندگان در این مهمانی از هیلاری کلینتون منتشر کرده از او به عنوان "رییس‌جمهوری مردم" یاد کرده است".

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۳۰
0
6
چرا میگی میلیاردر ایرانی؟!
طرف الان حدود ۵۰ سال که امریکاست و اونجا هم کار میکنه،افراد متعلق به جایی هستن که الان ترجیح دادن اونجا زندگی کنن و اقامت اونجا را گرفتن.
مثلا جزو درآمد ملی ما محسوب میشه درآمدش؟!
ایرانی مقیم فلان کشور را نمیفهمم؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
0
1
چرا نظرها را نذاشتین؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
0
0
....به کلینتونها
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
0
2
آفتاب جان چرا نظرات را نگذاشتی؟؟؟!!!!
اخوی هستند؟؟؟!!!!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین