کد خبر: ۶۲۲۹۶۶
تعداد نظرات: ۱۵ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۴

درباره هتل درویشی مشهد چه می‌دانید؟

مشهد قطب گردشگری معنوی کشور محسوب می‌شود و سالانه حدود ۲۵ میلیون زائر و مسافر به این شهر سفر می‌کنند.
آفتاب‌‌نیوز :

هتل درویشی مشهد در سال ۱۳۹۰ در یکی از اصلی‌ترین خیابان‌های این شهر یعنی خیابان امام رضا (ع) ساخته شد. این هتل ۵ ستاره مجلل، تنها ۱٫۴ کیلومتر با حرم مطهر امام رضا (ع) فاصله دارد و به این ترتیب زائران می‌توانند با ده دقیقه پیاده‌روی خود را به حرم برسانند. این هتل امکانات و خدمات منحصربه‌فردی دارد که در ادامه با آن‌ها آشنا خواهیم شد.

طبق آماری که شورای شهر مشهد اعلام کرده است، این شهر هر سه سال یک‌بار میزبان جمعیتی معادل جمعیت کل کشور است. مشهد قطب گردشگری معنوی کشور محسوب می‌شود و سالانه حدود ۲۵ میلیون زائر و مسافر به این شهر سفر می‌کنند.

درباره هتل درویشی مشهد چه می‌دانید؟

برای اقامت و اسکان این تعداد زائر سالانه در مشهد، هتل‌ها و اقامتگاه‌های متنوعی با امکانات گوناگون در این شهر ساخته می‌شود. یکی از هتل‌های نسبتا جدید که برای تور‌های مشهد انتخاب می‌شود، هتل ۵ ستاره درویشی است. در صورتی که قیمت تور برایتان محدودیت ایجاد نمی‌کند، می‌توانید پکیجی را انتخاب کنید که اقامت را در این هتل در نظر گرفته است.

هتل درویشی در خیابان امام رضا (ع) واقع شده که تنها ده دقیقه پیاده با حرم امام رضا (ع) فاصله دارد. این هتل مجلل ۲۵ طبقه، از بلندترین هتل‌های مشهد محسوب می‌شود که امکانات بی‌نظیری را هم در خود جای داده است. اتاق‌های لوکس و متفاوت، سونا و استخر، سالن بدنسازی، رستوران و تالار‌های مجلل، سالن بیلیارد، مرکز خرید و... از امکانات این هتل هستند.

هتل درویشی اتاق‌ها و سوئیت‌های منحصربه‌فرد با امکانات کاملی دارد که هر کدام به‌نوعی، اقامتی لوکس را برایتان رقم می‌زنند. اتاق و سوئیت‌های امپریال یکی از این موارد هستند که دکوری سلطنتی دارند و در طبقات ۱۵ و ۱۶ این برج قرار گرفته‌اند. این اتاق‌ها با فضایی دلنشین و آرام، برای حضور سه نفر در نظر گرفته شده‌اند. در این سوئیت‌ها علاوه بر اتاق نشیمن و اتاق خواب، امکاناتی، چون سرویس فرنگی، جکوزی و تلویزیون هم وجود دارد.

اتاق کوئین یکی دیگر از اتاق‌های این هتل است که مشابه اتاق‌های امپریال، این‌ها نیز دکوری سلطنتی دارند و در طبقات ۱۵ و ۱۶ ساختمان هتل واقع شده‌اند. این اتاق‌ها دو نفره هستند و به جکوزی، سرویس فرنگی و تلویزیون هوشمند مجهز هستند. برای گذراندن ماه عسل، هتل درویشی انتخاب این اتاق‌ها را پیشنهاد می‌کند.

از مجلل‌ترین واحد‌های هتل درویشی، پنت هوس اسپا است که علاوه بر استفاده از امکانات خود پنت هوس، می‌توانید از محیط ویژه اسپا هم بهره‌مند شوید.

از دیگر اتاق‌های هتل امپریال، اتاق‌های ملل است. در این سوئیت‌های جذاب و متفاوت، از معماری تمدن‌های باستانی الهام گرفته شده و تمام آن‌ها به صورت دوبلکس طراحی شده‌اند. این واحد‌های اقامتی در طبقه‌های بالایی برج قرار گرفته‌اند و نمایی زیبا و دیدنی از حرم امام رضا (ع) را پیشکش مسافران می‌کنند. سوئیت دوبلکس مصر، دوبلکس ایران اسلام، پنت هاوس رم، سوئیت دوبلکس ایران باستان، سوئیت دوبلکس هند، سوئیت دوبلکس عرب و سوئیت دوبلکس چین جزو واحد‌های ملل این هتل هستند که با اقامت در آن‌ها می‌توانید تجربه متفاوتی از اقامت در هتلی ایرانی داشته باشید.

هتل درویشی پیشگام در زمینه تاسیس رستوران آتریوم در مشهد بود. در رستوران آتریوم می‌توانید از نور مستقیم آفتاب استفاده کنید؛ زیرا سقف این نوع رستوران‌ها از شیشه ساخته شده است. همچنین می‌توانید طبقات بالایی هتل را از این سقف شیشه‌ای ببینید. در رستوران لوکس و شیک این هتل، غذا‌های لذیذ و اصیل ایرانی طبخ و سرو می‌شود.

برای صرف غذا در این هتل، رستوران روف گاردن را هم در نظر داشته باشید. محیطی متفاوت و رویایی در این رستوران فراهم شده تا بتوانید علاوه بر تماشای آسمان پر ستاره، لذت غذا خوردن را برای خود و عزیزانتان چندین برابر کنید. فست فود فیروزه، چایخانه سنتی، سالن مخصوص صبحانه، کافی شاپ مرکزی کافی شاپ اسپا و کافی شاپ بیلیارد از دیگر فضا‌هایی است که برای صرف غذا، نوشیدنی و پذیرایی در این هتل در نظر گرفته شده است.

هتل درویشی مشهد تلاش کرده تا تمام امکاناتی را که در سفر به مشهد نیاز دارید، به‌صورت یک‌جا برای مسافران فراهم کند. با رزرو تور مشهد و اقامت در این هتل، علاوه بر امکاناتی که پیش از این ذکر شد، مرکز خرید و بازارچه سوغات این هتل، این فرصت را به شما می‌دهد تا به‌راحتی بتوانید کالا و سوغاتی‌های مورد نیازتان را در این سفر برای خود و عزیانتان تهیه کنید. مرکز خرید هتل درویشی میزبان برند‌های مشهور است تا بتوانید در محیطی متمایز و مجلل، خریدی لوکس را به سفرتان اضافه کنید. مرکز خرید این مجموعه شامل شکلات فروشی، گالری ساعت، آتلیه، فروشگاه‌های متنوع عطر و ادکلن‌های لوکس، گالری‌های هنری، پوشاک کودک، جواهرآلات، محصولات چرم، صنایع دستی و ترمه، پوشاک و کالا‌های حجاب و پوشاک بانوان، آجیل و خوراکی‌ها، فرش و تابلو فرش، فروشگاه عینک، اسباب بازی، آتلیه کودک، فروشگاه زعفران و... است. در بازارچه سوغات، ۳۱ غرفه مختلف در نظر گرفته شده تا بتوانید انواع کالا‌های مورد نیازتان را تهیه کنید.

برای استفاده از خدمات ماساژ و امکانات ورزشی هم می‌توانید روی این هتل حساب کنید. این هتل اولین مرکز ماساژ حرفه‌ای را در مشهد تاسیس کرده است. در حال حاضر انواع ماساژ مانند ماساژ تایلندی، ماساژ سنگ، ماساژ دکتر فیش، ماساژ سر و صورت، ماساژ بامبو، ماساژ شیر و عسل، ماساژ سوئدی، ماساژ پا و ماسا ورزشی در آن ارائه می‌شود تا آرامش و شادابی را در سفرتان به شما هدیه کند. سالن بندسازی در این مجموعه دارای تجهیزات کاملی است که همه مهمانان می‌توانند از آن استفاده کنند. در این هتل دو سالن مجزای آرایشی برای آقایان و بانوان وجود دارد تا بتوانند از خدمات آن‌ها استفاده کنند. سونا خشک و بخار، جکوزی، استخر سرپوشیدهه با نورپردازی آرام و دلنشین نیز در این هتل در نظر گرفته شده است. همچنین در این هتل می‌توان از حمام سنتی هم استفاده کرد.

با رزور تور‌های مشهد که اقامت در این هتل را برنامه‌ریزی کرده‌اند، می‌توانید از ترنسفر رایگان این هتل هم استفاده کنید. این هتل با در نظر گرفتن باجه‌های اختصاصی در فرودگاه، به مهمانان خود این امکان را می‌دهد تا بتوانند با معرفی خود به این باجه‌ها، از خدمات ترنسفر رایگان استفاده کنند.

برای انتخاب تور‌های مشهد و مشاهده امکانات تور، انتخاب بهترین هتل‌ها به همراه کلاس پروازی مورد نظرتان می‌توانید از کجارو کمک بگیرید. در کجارو امکان بررسی انواع تور لحظه آخری مشهد، تور‌های لوکس و ارزان فراهم شده تا بتوانید آفر‌های آژانس‌های مختلف را به‌صورت یکجا مشاهده کرده و تور مد نظرتان را از طریق آژانس‌های همکار کجارو رزرو کنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۹
4
43
فقط بدرد ادمهای مرفهین بی درد ایرانی و عربهای خوشگذرون میخوره و بس
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۹
8
17
سلام آخه چندی قبل ...... از این هتل کشف شده چطور اینقدر تعریف دارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۹
1
8
کاش از قیمت ها شم چیزی میگفتید و بیان میکردید که اجاره ی یک شب آن برابر است با حقوق دوماه یک کارگر.
ک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۹
0
4
این هتل فوق مدرن واز هتل های الماس بسیار پیشرفته تره.
فامیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۹
0
11
سلام چرا قیمت نزدن؟
دانیال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۹
0
3
سلام لطفا قیمتاشم درج کنید
علی نعیمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
2
10
انشالا اینقدر اوضاع اقتصادی خوب بشه تا هرمسافریا زواوری که دوست داره حداقل بتونه یگشب درهتل درویشی اقامت داشته باشه حالش ببره به امید آنروز با ارزوی موفقیت هرچه بیشتر پرسنل محترم هتل درویشی
ناشناس
|
Japan
|
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
4
11
قربون آقای غریب برم، یک زیارت رفتن که اینقد ماساژ نمخه
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
1
8
سرمایه گذار آن جه کسانی هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
سرمایه گذار ان اقای درویشی از طلافرشان معروف بیرجند میاشند که اصالتشان از روستای گازار بیرجندمیباشد
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
6
6
عمدا این برج ها رو ساختن تا زیارت در مشهد تحت شعاع قرا بگیره وحرم این امام غریب میان این برج ها گم بشه وپولدارا واقا زادها برای لذت وتفریح بیان مشهد امکانات خوبه ولی طوری که شان زیارت وامام حفظ بشه حالا بماند که این افراداز کجا این سرمایه های کلان رومیارند
یونس باقری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
1
1
کاش همه بتونه دوروزاقامت درهتل درویشی توانش داشته باش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
2
5
یعنی حتی مشهد هم با نیت خوش گذرونی بریم و نه زیارت!!!!
سید کاظم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
1
0
از منو منحصر بفرد صبحانه فراموش کردید
نزدیک به 100 رقم است.
برای همه هموطنانم آرزو میکنم بتونند تجربه اقامت در این هتل لاکچری را داشته باشند .
قیمت ها از شبی 700هزار تومان
تا شبی 4/5 میلیون تومان برای واحد های دوبلکس و پنت هاوس اسپا که ۷ تا میباشد و هرکدامش به معماری زمان خاص یا کشوری که انتخاب میکنید است.
حاج
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
0
0
باسلام،بله این هتل مجلله،برای عربهای پولدار،خوشگذران عراق،کویت وامارات،که میان درانتهای لاکچری،ک از قبل پرسنل محترم خانم تهیه دیدن،برای عربهای پولداروخوشگذرون حاضره،ک شبی حدود ۵ میلیون هزینه میکنند،باتشکرازمدیریت هتل و پرسنل
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین