کد خبر: ۶۲۷۸۸۰
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۹
یک فعال سیاسی اصولگرا:

مردم، نماینده انتخاب کنند نه وکیل الدوله!/ هنوز به جمع‌بندی نرسیده‌ایم

عضو شورای نیروهای ولائی و ارزشی کرمان گفت: مردم باید کاندیدایی را انتخاب کنند که رسالت خود را در قانونگذاری، نظارت بر مصوبات و عملکرد دستگاه های اجرایی خوب انجام بدهد. نه اینکه تحت تاثیر مسئولان مختلف قرار گرفته و به جای اینکه نماینده ملت و دفاع کننده از حقوق آنها باشد، وکیل الدوله بشود.
مردم، نماینده انتخاب کنند نه وکیل الدوله!/ هنوز به جمع‌بندی نرسیده‌ایم
آفتاب‌‌نیوز :

"محمد تکلوزاده"درباره اهمیت حضور مردم در انتخابات مجلس یازدهم اظهار کرد: حضور مردم در انتخابات و پای صندوق های رای در عمر 41 ساله انقلاب همیشه تاثیرات مثبت خود را نشان داده است.

وی افزود: حضور مردم در عرصه های مختلف از جمله انتخابات، راهپیمایی ها و ... پاسخ دندان شکنی به فتنه گران داده اند و حضور پرشور در انتخابات نیز استکبار و دشمنانی که نقشه تغییر یا از بین بردن نظام را دارند، مایوس می کند.

این فعال سیاسی اصولگرا با تاکید بر اینکه مردم ما در انتخابات همواره حضور داشته و در آزمون پیش رو نیز شرکت می کنند و با انتخاب نامزد مورد نظر خود پاسخ دندان شکنی به فتنه گران و استکبار خواهند داد بیان کرد: مردم باید کاندیدایی را انتخاب کنند که رسالت خود را در قانونگذاری، نظارت بر مصوبات و عملکرد دستگاه های اجرایی خوب انجام بدهد. نه اینکه تحت تاثیر مسئولان مختلف قرار گرفته و به جای اینکه نماینده ملت و دفاع کننده از حقوق آنها باشد، وکیل الدوله بشود.

وی افزود: افراد ضعیف، بدون بنیه علمی و مدیریت، بدون جرات و جسارت، تحت تاثیر قرار می گیرند و مجلس ضعیفی می شود که نتواند رسالت اصلی خود و در راس امور بودن را انجام بدهد.

تکلوزاده اظهار کرد: ملت باید با بصیرت، بررسی، شناخت و علم کامل کاندیدای اصلح را انتخاب کنند تا بتواند وظیفه خود را به خوبی انجام بدهد.

وی درباره جمع بندی نیروهای اصولگرا برای رسیدن به گزینه های واحد در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: تعدد نامزدها از نیروهای ارزشی و ولایی در شهرستان ها زیاد است و هنوز به جمع بندی نرسیده ایم.

این عضو شورای نیروهای ولائی و ارزشی کرمان بیان کرد: شوراهای شهرستان ها شکل گرفته و رایزنی ها برای رسیدن به وحدت آغاز شده و منتظر هستیم که برخی به نفع دیگری کنار بروند که البته هنوز مذاکرات در حد صحبت مقدماتی است و طی دو سه هفته آینده این مسائل شفاف تر خواهد شد.

تکلوزاده افزود: ما به همه نامزدها احترام می گذاریم و از حضورشان تشکر می کنیم اما می دانیم که یک نفر در هر حوزه انتخابیه باید انتخاب شود و با حکمیّت استان و شهرستان کار انجام می شود و انشاءالله به کاندیدای واحد در هر شهرستان برسیم.

این فعال سیاسی اصولگرا تصریح کرد: اگر احتمالا در یک شهرستان به نامزد واحد نرسیده و مجبور به سکوت بشویم، مشخص می شود اما تلاش این است نامزدی که اقبال بیشتری دارد و می تواند تاثیر بیشتری داشته باشد، در صحنه بماند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین