کد خبر: ۶۲۸۴۰۹
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰
سایت "پی جی مدیا" نزدیک به محافظه کاران امریکایی مدعی شد؛

آیا ایران از طریق "ایلهان عمر" و "رشیده طلیب" در حال نفوذ در کنگره آمریکا است؟

"مهیار سرور" که در ماه جولای یکی از نامزد‌های هئیت رهبری و مدیریت نایاک بوده نیز از مشاوران حقوقی ارشد "ایلهان عمر" است. این ارتباطات آنجایی جالب‌تر می‌شود که ایلهان عمر اظهارات ضداسراییلی دارد و ایران نیز همواره اسرائیل را محکوم کرده است. "ایتان آزاد" نیز فردی نزدیک به نایاک است که به طلیب مشاوره حقوقی ارائه می‌کند. آیا واقعا کنگره از نفوذ دولت ایران مصون است"؟
آفتاب‌‌نیوز :

سرویس بین الملل- سایت "پی جی مدیا" نزدیک به محافظه کاران امریکایی که موضعی همدلانه نیز با اسرائیل دارد در گزارشی تازه مدعی شده که دولت ایران احتمالا به صورت خزنده و به آرامی از طریق دو نماینده زن جنجالی مسلمان یعنی "ایلهان عمر" و "رشیده طلیب" در حال نفوذ در کنگره امریکا و سیاست آن کشور است.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ این سایت می‌نویسد: "ایلهان عمر" هفته گذشته از حمایت امریکا از اسرائیل انتقاد کرد و گفت این موضوع امربکا را به وضعیتی می‌کشاند که از یک کشور خارجی یعنی اسرائیل تبعیت کند. علیرغم انتقادات مطرح شده علیه مواضع ضداسراییلی او، این نماینده کنگره هرگز به دلیل اظهارات‌اش عذرخواهی نکرده است. در اوایل ماه جاری میلادی، دموکرات‌های کنگره با ارسال نامه‌ای به وزارت خزانه‌داری امریکا خواستار رفع تحریم‌های اعمال شده در قبال ایران شدند. آنان این دلیل را مطرح کردند که تاثیرگذاری تحریم جای سوال دارد. اولین امضاکنندگان نامه ایلهان عمر، باربارا لی و رشیده طلیب بودند. باید پرسید آیا ایران واقعا در حال نفوذ در کنگره از طریق این دو نماینده است"؟

سایت آمریکایی: آیا ایران از طریق

این سایت در ادامه می‌نویسد:"بسیاری از کارکنان سابق یا کنونی کنگره و نمایندگان با وابستگان نایاک در امریکا که برای بهبود روابط دو کشور کار می‌کند، همکاری داشته و دارند. اکنون "سمیرا دماوندی" که مشاور حقوقی "باربارا لی" نماینده امریکایی در دفتر اوست، در ارتباط با نایاک است. این موضوع می‌تواند به او، نایاک و در نهایت به دولت ایران امکان دسترسی به اطلاعات و داده‌های امریکایی‌ها را دهد".

این سایت در ادامه می‌افزاید: "همچنین، "مهیار سرور" که در ماه جولای یکی از نامزد‌های هئیت رهبری و مدیریت نایاک بوده نیز از مشاوران حقوقی ارشد "ایلهان عمر" است. این ارتباطات آنجایی جالب‌تر می‌شود که ایلهان عمر اظهارات ضداسراییلی دارد و ایران نیز همواره اسرائیل را محکوم کرده است. "ایتان آزاد" نیز فردی نزدیک به نایاک است که به طلیب مشاوره حقوقی ارائه می‌کند. آیا واقعا کنگره از نفوذ دولت ایران مصون است"؟

این سایت می‌افزاید: "یاسمین طائب" فرد دیگری از نایاک است که برای کمیته ملی حزب دموکرات کار می‌کند. آیا کمیته ملی حزب دموکرات می‌داند که او با دولت ایران در ارتباط بوده است. او کمیته ملی دموکرات‌ها را برای حمایت از ایده لغو تحریم‌ها علیه ایران با خود همراه ساخته است".

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۸
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
1
39
مقامات ،مسایل ومشکلات روزمره مملکتمون رو اگه بتونن حل کنن ،نفوذ در کنگره امریکا پیشکش!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
0
11
درانبارکاه دنبال سوزن کشتن بیهوده است وبس
فرهاد
|
Austria
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
11
2
به امید خدا نفوظ میکنیم.
تهرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
1
11
آیا واقعا کنگره از نفوذ دولت ایران مصون است؟
تا ایران چهره صلح طلب جهان پسند در منطقه نداشته باشد , نفوذ معنی ندارد .
بهبهانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
0
15
روزگارمان به دست چه کسانی افتاده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
0
2
احتمال دارد که خوشگل تره بتواند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
0
3
از اینجا تا اروپا خخخخخخخخخ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۵
2
5
همه دنیا می‌دونند که حزب دموکرات آمریکا طرفدار نظام جمهوری اسلامی است.این موضوع منحصر به چند عضو حزب دموکرات نمیشه و عمومیّت داره.
این طور نیست که این طرفداری بی‌دلیل باشه و ریشه ایدئولوژیک داره؛ چون حزب دموکرات آمریکا به شدت به سمت تفکرات چپ‌گرایانه و سوسیالیستی گرایش پیدا کرده.
چیزی هم نیست که امروز اتفاق افتاده باشه و تقریباً سال‌هاست که این قضیه برقرار هست.هر چند که در ایران مسئولان تبلیغات می‌کنند که آمریکا شیطان بزرگ است و هر دو حزب دموکرات و جمهوری‌خواه مثل هم هستند و صهیونیست می‌باشند! ولی همین طور که می‌بینیم نایاک یا افراد دیگه دور حزب دموکرات جمع شده‌اند و سعی دارند تا این حزب برنده انتخابات مختلف آمریکا بشه.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین