کد خبر: ۶۲۸۷۳۱
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۶

برف و کولاک برخی مدارس کردستان، آذربایجان شرقی و غربی را تعطیل کرد

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با صدور اطلاعیه‌ای، از تعطیلی برخی مدارس استان به علت بارش برف و کولاک خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

در اطلاعیه روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آمده است: به دنبال بارش سنگین برف و کولاک و برودت شدید هوا فردا(روز شنبه) مدارس ابتدایی و پیش دبستانی روستایی شهرستان چاراویماق در شیفت صبح و عصر تعطیل خواهد بود.

بارش برف مدارس شهری و روستای شهرستان دهگلان را تعطیل کرد

همچنین مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان اعلام کرد: به‌دلیل بارش برف، مراکز پیش دبستانی و مدارس مقطع ابتدایی شهری و روستایی این شهرستان فردا در نوبت صبح تعطیل است.

برف و کولاک برخی مدارس کردستان،  آذربایجان شرقی و غربی را تعطیل کرد

رشید قربانی از تعطیلی مدارس خبر داد و اظهار داشت: به‌دلیل بارش برف، مراکز پیش دبستانی و مدارس مقطع ابتدایی شهری و روستایی این شهرستان فردا در نوبت صبح تعطیل است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان تصریح کرد: در صورت تعطیلی مدارس سایر شهرستان‌های استان، این موضوع از طریق رسانه‌های رسمی اطلاع‌رسانی می‌شود.

آغاز فعالیت مدارس با یک ساعت تاخیر

تمامی مدارس نوبت صبح در سردشت فردا با یک ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان غربی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به برودت هوا و بارش برف در شهرستان سردشت، تمامی مدارس این شهرستان در نوبت صبح روز شنبه 7 دی ماه، با یک ساعت تاخیر آغاز می شود.

بارش برف مدارس شهرستان قروه را تعطیل کرد

رشید قربانی اظهار داشت: به دنبال بارش سنگین برف و کولاک و برودت شدید هوا روز شنبه (7 دی 98) مدارس ابتدایی و پیش دبستانی شهری و روستایی شهرستان قروه در شیفت صبح تعطیل خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان تصریح کرد: تعطیلی مدارس قروه با پیشنهاد آموزش و پرورش و موافقت فرمانداری شهرستان صورت گرفته است‌‌.

با توجه به تداوم بارش برف در شهرستان قروه و دهگلان و پیش‌بینی کاهش دما در ساعات اولیه بامداد، به شهروندان توصیه می‌شود اصول ایمنی تردد در محورهای جاده‌ای را رعایت کنند.

منبع: تسنیم، ایسنا و صداوسیما

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین