کد خبر: ۶۲۹۸۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۱
در پی شهادت سردار سلیمانی

تصاویر| تجمع مقابل دفتر سازمان ملل در تهران

جمعی از مردم و دانشجویان دانشگاه‌های استان تهران عصر امروز مقابل دفتر سازمان ملل تجمع کرده و ترور سردار قاسم سلیمانی توسط آمریکا را محکوم کردند.
آفتاب‌‌نیوز :

در پی ترور سردار شهید قاسم سلیمانی توسط نیروهای آمریکا جمعی از مردم تهران و دانشجویان دانشگاه‌های استان تهران مقابل دفتر سازمان ملل تجمع کردند.

تجمع‌کنندگان با شعارهای «ما را از شهادت نترسانید، مرد این میدان ما هستیم»، از نیروهای مسلح کشورمان خواستند انتقام سختی را از استکبار جهانی بگیرند ضمن اینکه یکی دیگر از تجمع‌کنندگان پلاکاردی با این مضمون در دستان خود داشت که «من معلم این مملکت هستم و هزاران قاسم سلیمانی تربیت خواهم کرد».

تجمع‌کنندگان مقابل دفتر سازمان ملل در تهران از مسئولان خواستار انتقامی سخت از آمریکایی‌ها شدند.

تجمع‌کنندگان ضمن محکومیت اقدام اخیر آمریکا در به شهادت رساندن فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کردند «لال شود زبانی که بعد از سلیمانی حرف از مذاکره با آمریکا بزند».

از دیگر پلاکاردهای در دستان معترضین «انتقام سختی در راه است» و همچنین «وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد ارتش دنیا که نتواند جوابم دهد» بود ضمن اینکه همگان با فریادزنان اعلام کردند که ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده.

در این تجمع سربازان نیروی انتظامی که مسؤولیت حفاظت از ساختمان سازمان ملل را بر عهده داشتند عکس‌هایی از شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در دستان خود داشته و با تجمع‌کنندگان همدردی کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
من فدای رهبر هستم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
0
0
خبیث ترین آدمهای رویه زمین دولت مردان آمریکا است مرگ بر آمریکا و کفتار دست نشانده اسرائیل
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین