کد خبر: ۶۲۹۹۳۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۹

پرواز جنگنده‌های آمریکایی و اسرائیلی در عراق و لبنان

ساعاتی پس از حمله پهپادهای آمریکایی به خودروهای حامل ابومهدی المهندس و سردار قاسم سلیمانی و به شهادت رسیدن آنها، ده‌ها جنگنده آمریکایی بر فراز ساختمان پایگاه هوایی عین‌الاسد در عراق به پرواز درآمدند. همچنین رسانه­‌های لبنان از پرواز گسترده هواپیماهای اسرائیل در آسمان این کشور پس از ترور فرماندهان مقاومت در فرودگاه بین‌المللی بغداد خبر دادند.
آفتاب‌‌نیوز :

یک منبع امنیتی به شبکه تلویزیونی سومریه نیوز عراق گفت: نیروهای آمریکایی پس از حمله پهپادهای آمریکایی به خودروهای حامل ابومهدی المهندس، نایب رئیس سازمان حشد شعبی عراق و سردار قاسم سلیمانی به ده‌ها فروند جنگنده و پهپاد دستور پرواز مستقیم و ۲۴ ساعته بر فراز ساختمان پایگاه هوایی عین‌الاسد در منطقه البغدادی در شهرستان هیت واقع در غرب الانبار را دادند. این پایگاه، مقر مهمی برای نیروهای آمریکایی است.

به نوشته خبرگزاری ایسنا، این منبع افزود: مناطق غربی برای اولین بار شاهد پرواز تعداد زیادی جنگنده آمریکایی بر فراز پایگاه‌های نیروهای آمریکایی بودند، همزمان با این پروازها، تفنگداران دریایی آمریکا نیز جهت آمادگی برای هرگونه حالت فوق‌العاده‌ای عملیات‌های شناسایی را در مناطق بیابانی نزدیک به پایگاه‌هایشان آغاز کردند.

پرواز ده‌ها جنگنده آمریکایی بر فراز پایگاه هوایی عین‌الاسد در عراق

پرواز گسترده هواپیماهای اسرائیلی در آسمان بیروت

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری النشره، هواپیماهای اسرائیلی پس از عملیات ترور «سردار قاسم سلیمانی»، فرمانده سپاه قدس و «أبومهدی المهندس»، جانشین فرمانده حشد الشعبی در عراق از شب گذشته در آسمان بیروت به صورت انبوه به پرواز درآمدند.

در ادامه این خبر آمده است: «پرواز گسترده هواپیماهای اسرائیلی تا صبح امروز -شنبه- ادامه داشته و شامل مناطق مختلف لبنان از جمله بیروت و مناطق جنوبی هم مرز با سرزمین­‌های اشغالی شده است.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
4
8
خدا به همه ما رحم کنه!
آمریکا ابتدا مهره های اصلی ایران را گرفت و بعد میخاد ما را وارد یک جنگ یا یک مذاکره اجباری کنه!
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
نگران نباش عزیز من اشتباه می کنی اینطور نیست که همه توان نظامی فکری ایران در یک قاسم سلیمانی خلاصه شده باشد. آمریکا جنگی را شروع کرد که قطعا پایان دهنده اش خودش نیست. جنگی که با خروجش از خاورمیانه تمام می شود. مطمئن باش. اونوقت خواهی دید که چگونه صهیونیست ها خودشون بعد آمریکا جمع می کنند از این منطقه می روند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
0
0
انقد بچرخید تا سرتون گیج بره. جایی که فکرشو نمی کنید و وقتی که خوابشو نمی بینید
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین