کد خبر: ۶۳۴۸۳۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵

افراد کم بضاعت طعمه وکیل کلاهبردار شدند

فردی که با معرفی خود به عنوان وکیل، از خانواده های کم بضاعت به بهانه تامین جهیزیه طعمه می کند هنوز دستگیر نشده است.
افراد کم بضاعت طعمه وکیل کلاهبردار شدند
آفتاب‌‌نیوز :

غلامرضا قنبری راد قاضی ویژه جرائم رایانه ای دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 7 مشهد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،گفت: فرد شیادی با معرفی خود به عنوان وکیل دادگستری در بین خانواده‌های کم بضاعت جلب اعتماد می‌کند.

او تصریح کرد: او با گرفتن شماره‌های خانواده‌های کم بضاعت که دختر دم بخت دارند تماس حاصل می‌کند و پس از معرفی خود به عنوان وکیل دادگستری قصد تامین جهیزیه آن‌ها را دارد.

قاضی ویژه جرائم رایانه‌ای دادسرای عمومی و انقلاب گفت: بعد از تماس با خانواده‌های کم بضاعت و قول به تامین جهیزیه، از آن‌ها جهت وسیله ایاب ذهاب مبلغ ۳۰۰ هزارتومان در یافت می‌کنند بدون اینکه جهیزیه‌ای را تدارک داشته باشند.

قاضی قنبری راد افزود: هم اکنون در سطح مشهد ده‌ها گزارش از این فرد شده است و با در دست داشتن سرنخ‌ها پلیس فتا در جست و جوی آن است.

او تصریح کرد: لذا از تمامی همشهریان وظیفه شناس و متعهد درخواست می‌شود به محض تماس فرد شیاد با آن‌ها، علاوه بر عدم همکاری، به مراتب قضایی و رسانه‌ها اطلاع رسانی کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
احمد جوادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
0
0
با سلام
تیتر خبری شما غیر حرفه ای طراحی شده و چنین به نظر می رسد ، یک وکیل دادگستری اقدام به کلاهبرداری نموده ، لطفا فورا نسبت به اصلاح تیتر اقدام بفرمایید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
0
0
تیتر اشتباه است طعمه وکیل کلاهبردار شدند یعنی چه ؟
من نمی دونم این جراید چه کینه ای با وکلا دارند!!!!!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین