کد خبر: ۶۳۵۳۱۹
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۵

حاشیه‌های دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و سپاهان

 همزمانی دیدار نفت مسجد سلیمان و سپاهان با دربی پایتخت موجب شد تا بسیاری از تماشاگران حاضر در ورزشگاه، نارضایتی خود را اعلام کنند.
آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های فوتبال نفت مسجد سلیمان و سپاهان عصر روز پنجشنبه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار شد که با تساوی بدون گل به پایان رسید.

این بازی با حاشیه‌هایی از جمله حضور پرشور هواداران نفت مسجدسلیمان با لباس بختیاری همراه بود.

حاشیه‌های دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و سپاهان

تیم نفت مسجدسلیمان که در این فصل تاکنون تنها ۲ شکست داشته و با پنج برد و ۱۱ تساوی در مکان هشتم قرار داشت در دیدار برابر سپاهان انگیزه زیادی برای برتری داشت تا شرایط خود را بهتر کند، اما در آن طرف شاگردان قلعه نویی که می‌خواستند روند خوبشان را ادامه دهند در این دیدار به دنبال سه امتیاز بودند تا جایگاه خود را در رده دوم جدول حفظ کنند.

پیش از آغاز بازی تماشاگران تیم سپاهان نسبت به جایگاه خود در ورزشگاه معترض بودند که جایگاه آنها تغییر یافت.

حدود سه هزار هوادار برای تماشای این بازی به ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان آمدند تا از نزدیک نظاره گر بازی باشند. همچنین حدود ۳۰۰ هوادار سپاهانی در ورزشگاه حضور داشتند.

اسکوربورد ورزشگاه بهنام محمدی مسجدسلیمان از ابتدا تا انتهای بازی خاموش بود. مهدی تارتار سرمربی نفت مسجدسلیمان از خریدهای جدید خود در این دیدار نیز استفاده کرد.

شاگردان تارتار در این فصل نشان دادند که بسیار دشوار به حریفان خود می‌بازند. این تیم خوزستانی در بعد از سپاهان کمترین شکست این فصل را دارند. هواداران نفت مسجدسلیمان با حضور پرشور خود به کمک تیمشان آمدند و از ابتدا تا انتها بازیکنان نفت را تشویق کردند.

مهدی زبیدی و حبیب فرعباسی پیش از شروع مسابقه توسط هواداران نفت مسجدسلیمان مورد تشویق قرار گرفتند. همچنین کیروش استنلی توسط هواداران سپاهانی تشویق شد.

تعدادی از هواداران تیم نفت مسجدسلیمان در حالی که پرچم زردرنگ به دست داشتند از پشت بام و پنجره خانه‌های اطراف ورزشگاه، نظاره‌گر بازی بودند.

در نیمه دوم این دیدار تشویق‌های پی درپی هواداران هر ۲ تیم موجب زیبایی بیشتر بازی شد و این موضوع میل گلزنی سپاهان را بیشتر کرد اما نتوانستند در امر گازنی موفق باشند.

تماشاگران نفتی همچون دیدارهای قبل در دقیقه ۸۰ بازی به صورت هماهنگ و یکصدا مهدی تارتار سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان را تشویق کردند.

نبود دستگاه آب سردکن و صندلی های خاکی ورزشگاه از مهمترین حواشی بازی بود همچنین برخی از هواداران نسبت به نحوه ورودشان به ورزشگاه معترض بودند.

پس از پایان بازی بازیکنان تیم نفت مسجدسلیمان به سمت هواداران رفته و با تشویق ایسلندی از آنها تشکر کردند.

تیم سپاهان و نفت مسجدسلیمان با این تساوی به ترتیب ۳۶ و ۲۷ امتیازی شده و در مکان های دوم و هفتم رده بندی قرار گرفتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین