کد خبر: ۶۳۵۳۷۰
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۲

نظر پیروانی درباره شادی جنجالی علیپور

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نحوه بلیت فروشی در شهرآورد خیلی ضعیف بود و امیدوارم مسوولان به فکر باشند.
آفتاب‌‌نیوز :

افشین پیروانی پس از تساوی شهرآرود در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: بازی خوبی بود. ما تمام تلاشمان را کردیم که به برد برسیم و ۳ امتیاز مسابقه را کسب کنیم اما این اتفاق نیفتاد. این بازی ۴ گل داشت که نشان می‌دهد بازی جذاب و تماشاگر پسندی بوده است.

وی ادامه داد: باید بتوانیم این روند را ادامه دهیم و با قدرت برای دیدارهای بعدی آماده شویم و چون در صدر جدول هستیم آن را حفظ کنیم. تیم ما شرایط خوبی دارد و از این اتفاق خوشحال هستم و همه بازیکنان نیز با تمام توان رقابت می‌کنند. می‌توانیم این روند را ادامه دهیم و امیدوارم در آینده نتایج خوبی به دست بیاوریم.

نظر پیروانی درباره شادی جنجای علیپور

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره شادی گل علی علیپور نیز گفت: فکر نمی‌کنم بی‌احترامی شده باشد. خیلی از بازیکنان در زمین کارهای عجیب و غریبی انجام دادند. ما تلاش کردیم تا جو ورزشگاه را آرام کنیم. به علی علیپور گفتم عذرخواهی کند و کسی قصد توهین نداشت.

سرپرست پرسپولیس در مورد داوری بازی گفت: من نظری درباره داوری ندارم. هیچ وقت در مورد داوری صحبت نمی‌کنم اما باید بگویم نارضایتی ما از نحوه بلیت‌فروشی بود چون خیلی ضعیف کار کردند. باید شرایط را طوری فراهم می‌کردند که مانند سال‌های گذشته ورزشگاه پر شود. امیدوارم مسوولان به فکر باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین