کد خبر: ۶۳۵۷۷۹
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۶

خبرهای خوش نظامی از زبان فرمانده نیروی هوافضای سپاه

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: با برخورداری از فناوری نازل متحرک، امکان کنترل موشک‌های سوخت جامد در خارج از جو و در فضاپیماها، ماهواره‌برها و موشک‌های ضد سپر فراهم شد.
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش سپاه نیوز، سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه امروز (یکشنبه ۲۰ بهمن) در آیین رونمایی از موشک رعد ۵۰۰ و نسل جدید پیشران‌های موشکی و ماهواره برها گفت: ما در نیروی هوافضای سپاه توافقی با دانشمندان و متخصصین داریم که دفاع مان باید اقتصادی باشد و اقدام امروز علاوه بر توانمندی های حوزه تکنیکی و نظامی، کار را اقتصادی و ارزان سازی کرده است.

خبرهای خوش نظامی از زبان فرمانده نیروی هوافضای سپاه

وی با تاکید بر اینکه هزینه نیروهای مسلح ما بسیار کمتر از نیروهای مسلح سایر کشورها است، به قابلیت‌های بدنه کامپوزیتی اشاره و تصریح کرد: بیشترین شتاب جانبی که می بایست موشک‌ها تحمل کنند، مربوط به موشک‌های پدافندی است و این بدنه کامپوزیتی به گونه ای طراحی شده که علاوه بر موشک‌های زمین به زمین، در موشک‌های پدافندی نیز استفاده شود.

سردار حاجی زاده خاطرنشان کرد: با برخورداری از فناوری نازل متحرک امکان کنترل موشک های سوخت جامد در خارج از جو و در فضا پیما ها و ماهواره بر ها و موشک های ضد سپر فراهم شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین