کد خبر: ۶۳۵۸۲۹
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۲

مقام حزب الله لبنان: قدس بزودی آزاد می‌شود

رئیس مجلس تنفیذی (شورای اجرایی) حزب الله لبنان گفت: خط مقاومت که با پیروزی انقلاب اسلامی تأسیس شده است، هر روز قدرتمندتر می شود و به برکت خون پاک شهیدان مقاومت، به زودی آمریکایی ها از منطقه اخراج و قدس شریف آزاد خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام و المسلمین سید هاشم صفی الدین یکشنبه شب در مراسم گرامیداشت اربعین شهادت حاج قاسم سلیمانی در قم گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) باشکوه ترین حکومت دینی که احیاگر اسلام ناب محمدی(ص) و نجات دهنده مستضعفان است، در جهان برپا شده است.

وی با بیان اینکه مردم غیور ایران اسلامی در برابر تمامی دشمنی ها و تهاجم ها با ایثار و ازخودگذشتگی از این حکومت الهی دفاع کرده و هیچگاه عقب نشینی نکرده اند، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران الگوی مقاومت، آزادی و استقلال طلبی برای همه آزادیخواهان جهان است.

مقام حزب الله لبنان: قدس بزودی آزاد می‌شود

رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان در ادامه افزود: مردم ایران به خوبی نشان دادند که با ایستادگی و تبعیت از رهبری، می توانند معجزه آفریده و به پیروزی های ارزشمند دست یابند و خود دلیلی قاطع بر تحقق وعده های خداوند مبنی بر نصرت الهی باشند.

وی با بیان اینکه امروز امید در دل مستضعفان جهان زنده شده است، جبهه استکبار را موجب فلاکت و نابودی ملت های مسلمان دانست و گفت: تحولات جهانی پس از انقلاب اسلامی آغاز شده و تا اینکه پرچم حق و عدالت به دست حضرت ولیعصر(عج) قرار بگیرد، متوقف نخواهد شد.

صفی الدین تنها مسیر پیش روی جهان اسلام را پایداری و مقاومت عنوان کرد و افزود: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده محور مقاومت در منطقه بود و یقین داشت که رژیم اشغالگر صهیونیستی به زودی نابود می شود.

وی همچنین تصریح کرد: جوانان جبهه مقاومت بدانند که بهترین جوان های این امت بوده و از نعمت بزرگی همچون رهبری امام خامنه ای بهره مند هستند تا پرچم مقاومت را برافراشته نگه دارند.

رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان همه رزمندگان مقاومت را خونخواه سردار شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس و همرزمانشان دانست و گفت: ترامپ احمق از شکست های گذشته مستکبران عبرت نمی گیرد و باید بداند که رزمندگان اسلام هیچگاه از ایثار و جهاد و شهادت خسته نخواهند شد.

مراسم اربعین شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی یکشنبه شب با حضور سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شیخ عیسی قاسم رهبر انقلاب بحرین، خانواده شهید سلیمانی و جمعی از علما و فضلای حوزه های علمیه و اقشار مختلف مردم در مصلای شهر مقدس قم برگزار شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین