کد خبر: ۶۳۶۳۲۲
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۹

آخرین خبر از وضعیت مسکن ملی پرند

عضو هیئت مدیره شرکت عمران پرند از تایید صلاحیت ۹۴۸۰ متقاضی طرح ملی مسکن این شهر خبر داد و گفت: تاکنون ۴۲۴ نفر پرونده خود را تکمیل کرده‌اند.
آفتاب‌‌نیوز :

پدرام صمیمی‌فر با اشاره به سهمیه ۲۰ هزار واحدی شهر جدید پرند از طرح اقدام ملی تولید وعرضه مسکن، اظهار کرد: در مرحله اول ثبت‌نام صلاحیت ۹۴۸۰ نفر تایید شده است که از این تعداد نیز ۴۲۴ نفر پرونده خود را تکمیل کرده‌اند.

وی گفت:‌طبق شرایط اعلام شده در سامانه طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن، متقاضیان باید در تاریخ مراجعه مدارک لازم، از جمله احراز پنج سال سابقه سکونت (به‌وسیله گواهی اشتغال به کار دولتی، سابقه بیمه یا سابقه تحصیلی فرزندان) را به همراه داشته باشند اما برای شهر جدید پرند احراز سابقه سکونت در شهرهای، تهران، رباط‌کریم، اسلامشهر، شهریار، بهارستان، قدس، ملارد و شهرری نیز قابل‌قبول است.

آخرین خبر از وضعیت مسکن ملی پرند

وی افزود: تا ۲۶ اسفندماه وقت داریم که مرحله پیش‌ثبت‌نام و تکمیل پرونده را انجام دهیم و پس از آن متقاضیانی که پرونده خود را تکمیل کرده‌اند برای افتتاح حساب، به بانک مراجعه می‌کنند. بر اساس پروژه‌هایی که به آن‌ها معرفی می‌شود مبلغی حدود ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان را باید برای ساخت و مبلغی را برای قیمت عرصه یا زمین واحد، پرداخت کنند تا پروژه‌ها، وارد مرحله ساخت شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین