کد خبر: ۶۳۶۷۴۱
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳

اخاذی با جعل عنوان یکی از روسای ارشد پلیس آگاهی

جانشین رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری مردی که با معرفی خود به عنوان رییس یکی از ادارات پلیس آگاهی پایتخت اقدام به اخاذی از شهروندان شرق تهران کرده بود، خبر داد.
اخاذی با جعل عنوان یکی از روسای ارشد پلیس آگاهی
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ داود فرد دراین‌باره گفت: دوازدهم بهمن ماه امسال مردجوانی از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰ اعلام کرد که مردی میانسال با معرفی خود به عنوان رییس اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ اقدام به اخاذی سه میلیون تومانی از وی کرده است که در همین راستا پرونده‌ای از سوی ماموران کلانتری ۱۱۰ شهدا تشکیل شده و در ادامه با دستور مقام قضایی برای رسیدگی تخصصی در اختیار ماموران کلانتری ۱۱۰ شهدا قرار گرفته است.

وی با اشاره به دعوت از شاکی برای حضور در مقر پلیس اظهار کرد:‌ با حضور شاکی در مقر پلیس آگاهی، این فرد که در محدوده میدان شهدا کاسب است، به ماموران گفت که متهم به وی مراجعه و خودش را رئیس اداره پنجم پلیس آگاهی معرفی و ادعا کرده که می‌تواند بسیاری از مشکلات نظیر کسرخلافی، دریافت مجوز و ... را با دریافت مبلغی اندک حل و فصل کند که در همین راستا نیز شاکی مبلغی به این فرد داده و او دیگر پاسخگوی تماس‌هایش نبوده است.

جانشین رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به اقدامات پلیسی برای شناسایی و دستگیری متهم گفت: ماموران پلیس آگاهی با اخذ مجوز قضایی و بهره‌گیری از روش‌های پلیسی اقدام به شناسایی مخفیگاه متهم در حوالی میدان خراسان کرده و این فرد ۴۵ ساله به نام سهراب را در یک عملیات پلیسی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

وی با اشاره به بازجویی از متهم افزود: این فرد در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف کرد و گفت که با توجه به اینکه بدهی بالایی داشته و بیکار هم بوده، خودش را به عنوان رییس اداره پنجم پلیس آگاهی معرفی کرده و با این اقدام از سه نفر از کسبه بیش از ۱۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری کرده است. در همین راستا نیز متهم برای ادامه روند رسیدگی با پرونده تشکیل شده به دادسرا معرفی شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین