کد خبر: ۶۳۷۳۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰

مرعشی: نواقص و کاستی‌ها تمرین دموکراسی است

سخنگوی حزب کارگزاران نواقص و کاستی‌ها را تمرین دموکراسی دانست و گفت: برای دستیابی به دموکراسی چاره‌ای جز این نداریم که در یک بسترواقعی به تمرین بپردازیم؛ بدون آزمون و خطا و درک تجربه "زمین خوردن و بلندشدن"‌ها نمی‌توان شیوه صحیح و اصولی گام برداشتن در مسیر دموکراسی را آموخت.
آفتاب‌‌نیوز :

«حسین مرعشی» روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا ضمن دعوت از مردمی که آرای اصلاح‌طلبانه در انتخابات دارند به حضور پای صندوق‌های رای، گفت: برای دعوت گروه‌هایی از مردم که آرای اصلاح‌طلبانه دارند، به حضور پرشور در پای صندوق‌های رای، فقط می‌توانم نسبت به کوتاهی‌هایی که ازسوی منتخبان قبلی وجود داشته است، عذرخوهی کنم.

مرعشی: نواقص و کاستی‌ها تمرین دموکراسی است

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی ایران افزود: به مردم می‌گویم این نواقص و کاستی‌ها را تمرین دموکراسی تجزیه و تحلیل کنند. ما برای دستیابی به دموکراسی چاره‌ای جز این نداریم که در یک بستر واقعی به تمرین بپردازیم؛ بدون آزمون و خطا و درک تجربه "زمین خوردن و بلندشدن"‌ها نمی توان شیوه صحیح و اصولی گام برداشتن در مسیر دموکراسی را آموخت.

مرعشی افزود: نمی‌دانم عذرخواهی در میزان حضور مردم پای صندوق‌های رای چقدر تاثیر دارد اما این را می دانم که در شرایط فعلی ما به عنوان فعالان اصلاح‌طلب در حزب کارگزاران سازندگی ابزاری جز این در اختیار نداریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
0
0
هنوز تمرین بازی کی شروع میشه ؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین