کد خبر: ۶۴۸۵۳۴
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸

ماجرای صدمه به ۴۰ زن به وسیله دو زورگیر آپاچی‌سوار

۲ زورگیر در تهران که ۴۰ زن را برای سرقت کتک زده بودند به دام پلیس افتادند.
آفتاب‌‌نیوز :

از مدتی قبل تعدادی از شهروندان که اکثر آنها زنان جوان بودند با مراجعه به کلانتری یا تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از دو زورگیر که با تهدید و ضرب و شتم اقدام به سرقت از آنان کرده بودند، شکایت داشتند که در همین زمینه تیمی از مأموران برای رسیدگی به موضوع وارد عمل شدند.

بررسی‌ها نشان می‌داد عمده این سرقت‌ها در محدوده کلانتری نازی‌آباد رخ داده بود. تعدادی از شکات به کلانتری دعوت شده و اکثر آنان در اظهاراتی مشابه اعلام کردند که بین ساعات ۲۱ تا ۲۳ مورد زورگیری واقع شده و در حالی‌ که مشغول صحبت با تلفن همراه‌شان بودند یا تلفن را در دست گرفته بودند، دو نفر سوار بر موتورسیکلت به آنان نزدیک شده و با تهدید و ضرب و شتم تلفن همراه‌شان را گرفته و متواری شده‌اند. در تحقیقات و نیز بررسی اظهارات شکات مشخص شد که پلاک موتورسیکلت کاملا مخدوش بود. به همین دلیل مأموران با شیوه‌های دیگر به دنبال یافتن سارقان بودند تا اینکه حوالی ساعت ۱۵ روز چهارشنبه مأموران گشت کلانتری در محدوده پارک بعثت با دو جوان که سوار بر یک موتورسیکلت آپاچی بودند، برخورد کرده و مشاهده کردند که پلاک موتورسیکلت نیز مخدوش است و تمامی ظواهر نیز مطابق با موارد اعلام‌شده از سوی شاکیان است که در همین زمینه برای دستگیری این افراد وارد عمل شده و پس از دقایقی تعقیب و گریز دو متهم را در خیابان دستواره دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

ماجرای صدمه به ۴۰ زن به وسیله دو زورگیر آپاچی‌سوار

متهمان در کلانتری بازجویی شدند، همچنین در بازرسی از آنان ۶ عدد سیم‌کارت، ۱۰ حافظه جانبی گوشی تلفن همراه، سه سوییچ متعلق به موتورسیکلت‌های دیگر و مبلغ ۱۱‌میلیون و ۵۰۰هزار تومان نیز کشف شد که تمام این موارد نشان‌دهنده ارتکاب سرقت‌ها از سوی همین افراد بود. موتورسیکلت متعلق به دو متهم نیز سرقتی بود و از محدوده کلانتری نواب به سرقت رفته بود. دو متهم که چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند، در بازجویی‌های انجام‌شده به زورگیری از ۴۰ نفر که اکثرا زنان تنها بودند، اعتراف کردند. همچنین اعلام کردند که موتورسیکلت را در اواخر اسفند ماه سرقت کرده و قصد داشتند تا پس از انجام چند زورگیری دیگر آن را در خیابان رها و موتوری دیگر را سرقت کنند. دو متهم پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

منبع: شهروند
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین