کد خبر: ۶۶۱۵۴۵
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۸

ماشین‌سازی تبریز از سد ذوب‌آهن اصفهان گذشت

تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز دریک بازی جذاب و زیبا توانست با نتیجه ۲ بر یک ذوب‌آهن اصفهان را در فولاد شهر اصفهان شکست دهد.
آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و ماشین‌سازی تبریز از ساعت ۲۰:۴۵ پنجشنبه شب در ورزشگاه بدون تماشاگر فولادشهر اصفهان برگزار شد و در این بازی دیدنی این تیم میمهان بود که با سرمربی جدید خود توانست ۲ بر یک میزبان را در خانه شکست دهد و هر سه امتیاز این بازی را درو کند.

هر دو تیم که با اختلاف یک امتیاز در رده‌های دهم و یازدهم جدول لیگ برتر قرار دارند برای ارتقای جایگاه خود در این دیدار تلاش زیادی کردند که در نیمه نخست این دیدار ذوب‌آهن حملاتی را روی دروازه حریف تبریزی خود تدارک دید که بازیکنان این تیم در گلزنی ناموفق بودند.

ماشین‌سازی تبریز از سد ذوب‌آهن اصفهان گذشت

در دقیقه ۳۰ این دیدار داور به سود تیم ماشین‌سازی تبریز اعلام ضربه پنالتی کرد که بابک مرادی توپ را با فاصله کمی به بیرون زد تا این موقیعت خوب به نفع تیم میهمان و خوش‌شانسی ذوبی‌ها به بیرون برود.

در ادامه بازی دقیقه ۴۰ این دیدار داور بازی به دلیل خطای عزیز معبودی روی دانیال اسماعیلی‌فر به نفع ذوب آهن ضربه پنالتی اعلام کرد که ایوان مارکوویچ بازیکن صربستانی این تیم توپ را به گل تبدیل کرد تا ذوب آهن یک بر صفر از ماشین‌سازی تبریز پیشی بگیرد.

تیم ماشین‌سازی تبریز نیز بعد از گلزنی ذوب‌آهن بر حملات خود افزود و توانست دوباره در دقیقه ۴۳ داور این بار به دلیل خطای مارکوویچ بازیکن ذوب آهن بر روی مسیح زاهدی برای مرتبه سوم در این دیدار اعلام پنالتی کند و این پنالتی توسط قائم اسلامی‌خواه بازی را یک بر یک مساوی کرد.

در ادامه بازی تیم سبزپوشان اصفهان بر حملات خود افزودند تا گل خورده را جبران کند ولی فرصت‌های گلزنی این تیم از بین رفت تا اینکه در دقیقه ۵۱ دیگر مهاجم صربستانی ذوب‌آهن دارکو بیدوف با ضربه سر بر اثر اشتباه گل به خودی زد تا ماشین سازی ۲ بر یک پیشی بگیرد.

در ادامه بازی هر ذوب آهن برای پیروزی تلاش کردند تا اینکه در دقیقه ۸۰ این دیدار تیم ذوب آهن توسط دارکو بیدوف به گل رسید ولی داور به دلیل خطای هند گل را مردود اعلام کرد تا با اعتراض کادر فنی و بازیکنان ذوب آهن همراه شد و به قاسم حدادی فر نیز به دلیل اعتراض به دارو از زمین بازی اخراج شد و در نهایت این بازی حساس و پر حادثه با نتیجه ۲ بر یک به سود میمهان به پایان رسید.

در این دیدار برای تیم ذوب‌آهن معراج اسماعیلی، مهدی مهدی‌پور، حمید ملکی، فرشاد محمدی‌مهر، قاسم حدادی‌فر، احسان پهلوان، دانیال اسماعیلی‌فر، ایوان مارکوویچ، محمدرضا عباسی، هادی محمدی و وحید محمدزاده با هدایت لوکا بوناچیچ در ترکیب اصلی بازی کردند.

همچنین در ماشین‌سازی تبریز نیز حامد لک، مسیح زاهدی، شاهین توکلی، دوسانتوس، عزیز معبودی، میلاد نوری، قائم اسلامی‌خواه، سیدمحمد خرم‌الحسینی، محمد قادری، علی آل‌کثیر و بابک مرادی باهدایت هومن افضلی به میدان رفتند.

این دیدار را محمدحسین ترابیان با کمک‌های علی‌اکبر نوری و محسن بابایی قضاوت کردند.

تیم ذوب‌آهن اصفهان بعد از پایان این دیدار با ۲۵ امتیاز در رده یازدهم قرار گرفت و ماشین سازی تبریزبا ۲۷ امتیاز به رده دهم صعود کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین